Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '17

 
Kategori
Siyaset
 

İkisi de sorumlu..

İkisi de sorumlu..
 

Yazmadan edemeyeceğim!

Sorguladıkça ve düşündükçe kafamın tası daha da artmaya başlıyor!

Cehepe eski genel başkanına bozuluyorum.

Sitemim ona!

Yeni genel başkana da tabi ama en çok eskisine.

Eski genel başkanın şu sözlerini düşündükçe bunalıma girmemek için kendimi zor tutuyorum..

Şöyle diyor; "Asırlık bir tercih yapacağız, (referandumu işaret ederek) telafisi mümkün olmayan bir konu. Yani kararı bir defa alacağız, bir defa bir şey söyleyeceğiz. Yanlış söylersek her şeyi kaybetme tehlikesiyle karşı karşıyayız. Rejim değişikliğinde eyalet sistemi planlamaları konuşuluyor. Hepimiz gerçekten çok ağır sorumluluklar taşıyoruz şu anda"..

Nasıl kızmazsınız, nasıl öfke duymazsınız söylenmiş şu sözlere sevgili okurlarım?

Telafisi mümkün olamayan bir konu'ymuş!

Yanlış söylersek her şeyi kaybedebilir mişiz!

Ağır sorumluluklar taşıyor muşuz!

Peki ülkeyi bu noktaya kim getirdi?

Pamuk ipliğine bağlı duruma kim sürükledi?

Ben getirmediğime, ben sürüklemediğime göre cevabını siz söyleyin..

Kim?

Efendim..

Anlamadım..

Evet doğru.

Cehepe eski genel başkanı!

Taa Siirt milletvekilinin istifası ve ardından Cehepe eski genel başkanın desteğiyle önce milletvekili sonra başbakan daha sonra cumhurbaşkanımız oldu, tabi yeni Cehepe genel başkanının çatı formülüne destek vermesiyle!

Yeni genel başkan da "Cumhuriyeti koruyalım" çağrıları yapıyor. "Türkiye felaketin içine sürüklenmek isteniyor" feryatları ediyor!

"Ne istiyorlar Cumhuriyetten? Ne istiyorlar devletten?" diye kendi kendine söyleniyor!

Her iki genel başkan da sorumlusunuz ülkenin şu andaki gelmiş olduğu durumdan!

İkiniz taşıdınız anayasa değişikliği referandumuna!

Nokta!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..