Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '08

 
Kategori
Burçlar
 

İkizler

Hep Zeyna gibi bir kadınla birlikte olmak istemişimdir. Mamafaih bu asla gerçekleşmeyecektir, üçüncü dünya savaşı çıkmadığı müddetçe. Savaş çıkmasın ben Zeynasız kalmaya razıyım. Ben bir kadında gizem ararım. Aşırı konuşkan, her şeye atlayan, sürekli ağlayan kadınlar hayatım da değil gitsin dizilerde oynasınlar. Bıktım aman be.

Ben maiden ikizler burcuyum. Kimine göre sahtekarız, iki yüzlüyüz, kimine göre bu dünyaya gelmeseydik insanlar lal olduklarında bunu alfabeler açıklayamazmış. Bize iki yüzlü diyenler 301' den yargılanmalı. Ayna kalbine bakamayanlardan sıkıldım artık. Neci bu be. İkizler erkeği mi dünyayı dar ediyor yüreğinize.

Efendim bendeniz hiç hazırcı olmadım annemden süt kesilene kadar. Ne merak ettiysem hep kitaplara baktım. Hatta bu alışkanlığı kazanmamı sağlayan anımı paylaşabilirim sizinle.

Efendim babam ben, annem televizyon izlerken seçimler dolayısıyla sürekli siyasi partilerin propagandası var. Bir ara kominist kelimesi geçti. Babam eski bir sendikacı olduğundan merak edip sordum. Ve hayatımın akışını değiştiren cevabı aklıma zulaladım. Ben söylersem unutursun. Öğrenirsen aklında kalır. Adam mevlana gibi maşallah. Sözlüğe baktım; üretim araçlarının ortaklaşa kullanıldığı ve özel mülkiyetin bulunmadığı bir siyasi fikir komin bu fikri tevazu edenlere de kominist denirmiş.

Hayatımda bir kez Zeyna'ya rastladığımı sandığım bir koç burcu tanıdım. Adı da Zeyna' ya yakındı (Zeynep) belki ondan tutuştu gençliğim. Ondan hem erkekliği öğrendim hem........

Efendim mecliste yakını olan varsa bu yazıyı okuyanlardan size zahmet şu üç yüz altmış beş günün birini de türkiye ikizler burcu diye ilan edilsin de kendimiz ifade etmeye çaılşalım.

 
Toplam blog
: 105
: 349
Kayıt tarihi
: 18.09.08
 
 

Mersinli'yim. Kanımda Akdeniz ve aşkın mavisi var. Oldukça pozitif bir ruh halim var. Giyinmek benim..