Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '13

 
Kategori
Mizah
 

İlahi medya! sen adamı maymun yaparsın!

İlahi medya! sen adamı maymun yaparsın!
 

Evet! Sevgili blogseverler!

İşte size süper bir test...

Testimizin konusu medya.

Medyaya ne kadar yakınsınız? Ya da medyaya çok mu uzaktasınız?

Sizin oralardan ulaşım yok mu yoksa medya kuruluşlarına?

Bu testi çözün ve testinizi su yolunda kırın,

Şey! pardon! Kafanızda ki soru işaretlerini ünlem işaretlerine çevirin...

Başlıyoruz;

1.Aşağıdakilerden hangisi İbrahim Tatlıses'in bir şarkısıdır?

A):Döndüm kıbleye doğru

B):Döndüm döndüm duramıyom

C):Dondum kıbleye doğru

D):Dönülmez kıblenin ufkundayım

E):Dönmem kıbleye doğru korkuyom!

2):Aşağıdakilerden hangisi Tarkan'ın söylemiş olduğu bir sözdür?

A):Çişim var

B):Çok sıkıştım, donuma yapcam!

C):Altıma mıçtım!

D):Bu koku benden mi geliyor?

E):Lütfen! Sifonu çekiniz!

3):Aşağıdakilerden hangisi Kenan Doğulu'nun bir şarkısıdır?

A):Rütbeni bileceksin!

B):Albeni yiyeceksin

C):Soruları bileceksin

D):Rütbeni sökeceksin

E):Sifonu çekeceksin

4.Aşağıdakilerden hangisi Tayyip Erdoğan'ın söylemiş olduğu bir sözdür?

A):One minute

B):Two minute

C):Tüh! Minute

D):One manita

E):Off! Minute

5):Aşağıdakilerden hangisi Mehmet Ali Erbil'in bir slogan olmuş bir sözüdür?

A):Parmaktan sonra

B):Parmak arası terlikten sonra

C):Parmak patatesten sonra

D):Ogün Altıparmak'tan sonra

E):Parmaktan önce , parmaktan sonra

Evet efendim, tebrikler!

Sorularımız bitti! Geçmiş olsun!

Şimdi buyrun cenaze namazına!

Medyanın hangi tarafındansınız şimdi ona bakacağız.

Cevaplarında ;

A ŞIKKI ÇOK OLANLAR:

 Tebrikler! Siz tam bir medya maymunusunuz,

Pardon tam bir medya müptelasısınız. Nice mutlu medyalara...

B ŞIKKI ÇOK OLANLAR:

Medyaya biraz uzaksınız. Medya sizin için tam bir bulaŞIK...

C ŞIKKI ÇOK OLANLAR:

Siz iki arada bir derede kalıyorsunuz.

Bazen maymun oluyorsunuz bazen gecelere akıyorsunuz, Allah kolaylık versin yani....

D ŞIKKI ÇOK OLANLAR:

Ünlü demek sizin için ünlü harflerden ibaret sadece!

Sen niye yaşıyon kardeşim? Git öl ! Yaşama yav!!!

E ŞIKKI ÇOK OLANLAR:

Sıkıldım yazmıyorum yav!!!

Testimiz burada sona ermiştir,efendim!

Testin sonucu hoşunuza gitmediyse sıkıntı yapmayın.

Bu tamamen benim uydurduğum bir test.

Yok ! Hayır! Hoşunuza gittiyse benim uydurduğum bir test değil bu!

Tamamen bilimsel bir test!

Eee! Ne demişler: Teste inanma,testsiz de kalma... Hadi kalın sağlıcakla...

 
Toplam blog
: 5
: 195
Kayıt tarihi
: 17.06.12
 
 

1970'li yılların sonlarına doğru İzmir dolaylarında doğmuşum. İlk,orta ve lise öğrenimimi İzmir'd..