Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '13

 
Kategori
Mizah
 

Noel baba ! Bizi diskoya götür !

Noel baba ! Bizi diskoya götür !
 

Disko ! Disko ! Noelzane !!!


Dostlarım! Bir yıl daha sona ermek üzere ve yarın yılbaşı !!!

İçi bir hoş oluyor, neşe doluyor insan...

Hindiler, Noel ağaçları, kırmızı iç çamaşırları, Noel babalar, geyikler hepsi hazırlandı, hepsi formda !

Ben, bu yazımda Noel nedir ? Niye kutlanır ? Niye kutsanır? Bunu irdelemek istiyorum ;

Noel ; Antalya'da doğan Aziz Yıldırım'ın pardon Aziz Nicholas'ın yardımseverliğinin de katkıda bulunduğu, Roma İmparatoringinin geleneksel hale getirdiği, hristiyanların kutladığı bir bayramdır. Noel babanın hikayesini biliyorum da geyiklerinin hikayesini bilmiyorum gerçekten. Valla bak !

Neyse noel ağaçlarına çorap asmak ise Noel babanın biraz da tembelliğinden ortaya çıkmıştır,

Noel baba çoraplarını banyoya atacağına noel ağacına asıp, sabah tekrar giymesiyle bu geleneksel hale gelmiştir.

'_Eee! kardeşim evin ortasında ağaç ne arıyor?' Derseniz, sabredin onu da açıklayacağım...

Olay şu ; Noel ağacının evin ortasında olması da şu sebepten kaynaklanmış ; İlk başlarda Aziz  Nicholas'ı tam  anlamıyla çözemeyen Roma İmparatoringi ona zorluk çıkarıyormuş ve birgün Aziz Nicholas Roma İmparatoringine şöyle demiş :

'_Ocağıma Noel ağacı diktin imparatoring!!! '

O günden sonrada Noel ağacı hep evin ortasına dikilmiş .,,

Tabii ki o zamanlarda Noel babaya kuşkuyla bakan Roma İmparatoringi onun evlere girmemesi için evlerin her tarafına muhafızlar dikiyormuş, Noel baba da evlere bacadan giriyormuş...

Neyse  '_Eee! peki noel baba ve geyikleri nasıl uçuyor? Derseniz,

Ben de size şöyle bir cevap veririm ;

Ben bu yazıda o kadar uçtum ki Noel baba ve geyikleri uçmuş çok mu?

 

 
Toplam blog
: 5
: 195
Kayıt tarihi
: 17.06.12
 
 

1970'li yılların sonlarına doğru İzmir dolaylarında doğmuşum. İlk,orta ve lise öğrenimimi İzmir'd..