Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '14

 
Kategori
Deneme
 

İletişim kopukluğu

İnsanlar arasında iletişim KOPUK’LUĞU var düzelteyim dedim, geniş düşünce dünyasında ama bu sefer ben KAYBOLDUM bu kadar ayrı düşüncelerin atmosferinde…


Bu iletişim KOPUK’LUĞUNU düzeltmek için bir kalıp bulayım dedim KALIPLARIN hiç biri SAMİMİ değildi.


Biraz duygu yüklü olayım DUYGULARI harekete geçireyim dedim DUYGULARIN emin olan İÇERİĞİ kaybolmuş.


Hali ile bende duygularda İNSANLAR’DA karmaşa içinde. GÜÇLÜ olanın değil HAKLI olanın haklı olması gereken düşünce ve adalet sistemi içinde her şey KAYBOLMUŞ.


Kaybolan İNSANLIĞIN SAMİMİ DUYGULARINI aramaya çıktım ne BEN nede SEN nede BİZ vardı ortada..

Mehmet Aluç
 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..