Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

İlgilendirmez

Yasaklar ve kurallar… 

İlgilendirmez benim eğrilerim ve doğrularım seni,  

İlgilendirmez benim yaptıklarım ve yapacaklarım. 

Nasıl sineye çektiysen bunca zaman kendi hatalarını,  

Şimdi öyle umursama yaptıklarımı! 

Senin için var mıyım yok muyum? 

Onca zaman bu soruyu sordum kendime,  

Cevapsa sadece bir çift sükut ve nefret dolu gözler,  

Hatta tiksinti mi demeliydim! 

Anlatmaya yetmez sana olan kırgınlıklarım ve ayaklar altına alınan gururum. 

Her kavganın ardından bendim yelkenleri suya indirip birbiri ardına özür dolu itiraflarda bulunan,  

Ve sendin;hepsinin üstüne kapris yapan bir de yetmez gibi süründüren… 

Şimdi! 

İlgilendirmez benim eğrilerim ve doğrularım seni,  

İlgilendirmez hayata olan bakışım, değerlendirme açım,  

Nasıl saymadıysan dur demelerimde gitmelerini,  

Şimdi öyle yok say sana katılmayan düşüncelerimi! 

Senin için el miyim yar mı? 

Onca zaman bu çelişki ile dolandım durdum kapında,  

Açılansa bir oda dolusu sessizlik ve karanlık. 

Anlamıyorduk artık birbirimizi 

Uzatmanın ne anlamı vardı ki? 

Kırıp dökmek yerine;rahat bırakabilirdin mesela henüz kokuşmamış anıları,  

Ya da saygı duyabilirdin kutlanmamış yıldönümlerini… 

Her biten birliktelikte olduğu gibi ardından onarılmayı bekleyen ben,  

Yetmiyor gibi dönüp dönüp yıkan sen. 

Şimdi! 

İlgilendirmez benim eğrilerim ve doğrularım seni,  

Bunca zaman benim seni ilgilendirmediğim gibi…. 

 
Toplam blog
: 35
: 225
Kayıt tarihi
: 21.05.11
 
 

Henüz hayatının "öğrenme" aşamasında olmakla birlikte  yıllardır yazmak ve yazdıklarımı paylaşmak..