Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

İlginç bir anı....

İlginç bir anı....
 

Maltepe'den Kadıköy'e gitmek için Kadıköy minibüslerine bindim. Paramı uzattım. Birden kuzenimin bana anlattığı komik bir şey geldi aklıma. Onu yapayım dedim. Kuzenim bana "bir gün otobuse binersen arkadan para uzatır mısın dediklerinde parayı eline al arkana dön ve parayı uzatan adama;
-Yok bu para uzamıyo abi, de dedi. "Ben de bunu yapayım dedim. Nihayet arkadan bir adam 5 milyon uzattı ve bana "delikanlı bir tane Bostancı uzatır mısın?" dedi. Ve ben işte o an dedim. İlk başta kötü bir şey olacağını tahmin etmedim. Adama parayı çekerek "yok amca bu para uzamıyo" dedim ama biraz fazla çekmişim her halde para ortadan ikiye yırtıldı. Adam başladı bağırmaya. Tutturdu karakola götüreceğim de götüreceğim... Beni karakola götürdü. Adama "tamam ben sana 5 milyonu vereyim" desem de adam inat... Götürdü beni karakola ve gemim arandı komutan geldi karakola. Tabi bir de şimdi komutana olayı anlattık ve adama 5 milyonunu verdik ve olay bitti.
Eve gidince kuzenime telefon acıp ağzıma geleni söyledim, ama kuzenim hiç bir şey olmamış gibi kahkaha atıyordu.

 
Toplam blog
: 4
: 807
Kayıt tarihi
: 05.02.08
 
 

İzmir'de yasıyorum. Daha dogrusu İzmir'de yasamaya yeni basladım. Kamu sektöründe calısıyorum. Müzik..