Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Gözlerimin, gözlerine değdiği andı...

Gözlerimin, gözlerine değdiği andı...
 

Gözlerimin, gözlerine değdiği andı...

Birden herşey yok oldu etrafımda,bir kaç söz etmem gerekiyordu...kelimelerin hepsi firar etti aklımdan. Oysa önemli birşey söylemeye gelmiştim odasına.

Kekeledim, o soran gözlerle bana bakarken,hiçbirşeyden habersizce...buyrun ne istemiştiniz? diye sormuştu. Hiç alakası olmayan sözcükler çıkmıştı o an ağzımdan. Şimdi düşünüyorum da hatırlayamıyorum hala o sözleri.

Masama dönüp de oturduğum zaman,hala kafasına balyoz yemiş biri gibi ifadesiz bir suratla etrafa bakınırken, arkadaşlarım ne oldu diye hayretle ve de merakla bana bakıyorlardı.

Hiç dedim, birden kendimi toparlamaya çalışırken.Nasıl söyleyebilirdim ki yeni gelen müdüre aşık oldum galiba diye...

Bir yarım saat sonra,aklıma geldi bir evrak soracaktım imzalandı mı diye,ama bir daha giremezdim odasına vazgeçtim. Kendi kendime kızıp söyleniyordum,adamın karşısında salak durumuna düşürdün kendini..ya anladıysa?

Biraz da kızarmıştım galiba...of ya ne olacak şimdi? nasıl çalışacağım ben. Eski müdürümüz çok babacan bir adamdı, beni de çok severdi,hiç izin almadan pat diye odasına girmeye alışmıştım.

Hemen lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım kendi kendime telkin ettim ...geçer, belki de o kadar etkileyici biri değildir.

Bir daha ki sefere alıcı gözle bakıp çirkin bir yerini görmeyi umut ediyorum:) Görmem lazım,değilse nasıl olur da aklımı işe veririm,utanırım sıkılırım...offf ya offf.

Ya evliyse !
Ne yani evli değilse ne olacak?
Sana mı bakacak?
Offf ya offf

Merhaba arkadaşlar !

Kendimi tanıtayım ben Engin ,yeni müdürünüz olarak geldim,tanışalım...

İmdat kalbim deli gibi yerinden fırlayacak gibi çarpıyor,herkes kendin tanıtıyor...sıra bana gelmek üzere...

Ben Hülya...
Sizinle biraz önce tanıştık sanırım...ardından bir gülümseme...

Aman yaaaa,benimle dalgasını mı geçiyor? neden gülümsedi, anladı mı acaba?

Yok yok artık ben burada çalışamam ,derhal istifa etmem lazım...

E salak ne diyececeksin? neden derse?

En iyisi bir daha gelmem şirkete,öldü dedirttiririm....offf yaaa.
.....

Bugün tam 6 ay oldu onu göreli,iki gün önce de nişanlandık.Ama şirket politikası gereği benim aynı yerde çalışmama müsade etmiyorlar. Yakında buradan ayrılacağım ama yakın bir yerde çalışacağım:))))

Laf aramızda yıldırım aşkına falan inanmazdım ...onu görmeden önce.



Not: Hikaye tamamen hayal ürünüdür:)

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..