Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Gitmekle kalmak arasında...

Gitmekle kalmak arasında...
 

Kalsaydı daha çok acımayacak mıydı yüreği?

Kalsaydı hergün artacaktı beklentileri.

Her geçen gün daha çok sevecek,

Belki daha çok sevilmeyi arzulayacaktı.

Oysa sen her geçen gün biraz daha uzaklaşacaktın ondan.

Oysa o umut etmeye devam edecekti kırılan kalbine bile aldırmadan.

Nereye kadar gidecekti böyle?

Her defasında boş kalan elleriyle,

Daha ne kadar sarabilecekti yaralarını?

Daha ne kadar yaralanacaktı?

Ne yapacağını bilemez bir halde,

Bir o kadar güçsüzken,

Bir rüzgar savurdu onu senden çok uzaklara.

Öylesine bir boşluktu ki savrulduğu,

Bir daha hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktı.

Birden kendini koskoca bir uçurumun dibinde,

Çıkışı olmayan bir labirentte gibi çaresiz hissetti.

Belki hayata ilk defa sırt çevirdi.

Hayata, o yoksa ben oynamıyorum, dedi.

Hayat bir oyun değilmiydi?

Keşke biraz daha uzun sürebilseydi seninle oyunumuz diye düşündü.

Kalbinde derin bir sızı hissetti.

Keşke bu kadar çabuk dönmeseydin ona sırtını.

Keşke açtığın yaraların acısını anlayabilseydin.

Okuyabilseydin o gözlerdeki derinliği.

Biraz olsun onun dünyasından bakabilseydin.

Sana seslenişlerini duyabilseydin.

Sana ait olan bir parçayı bu kadar erken bırakmasaydın,

Öyle ağırlaşıyorki sensizlikten,

Taşıması hergün dahada zorlaşıyor.

Kalsaydı yaraları dahada büyüyecekti.
Sadece seninle aynı havayı teneffüs etmenin mutluluğunu taşıyacaktı.
Gitti, oysaki yaraları büyümeye devam ediyor
Senin olmadığın bir yaşamda nefes almak öylesine zor ki.

Şimdi gitmek miydi doğrusu, kalmak mıydı diye soruyor kalbine,
Her kapı sensizliğe açılıyor...

Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsada
Son aşkım sendin, anlamasanda
Bir depreme tutuldu kalbim.
Alkışla, sensiz ölmek zamanı şimdi.


Giden kaybedendir,
Gittim kaybettim.
Kalsaydım kazanırmıydım.

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..