Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '15

 
Kategori
İlişkiler
 

İlişkide iki adım hak, sonrası ısrar, gelmiyorsa bırak, onurunu kırar

İlişkide iki adım hak, sonrası ısrar, gelmiyorsa bırak, onurunu kırar
 

Aksilik bu ya bazı kadınlar ısrar etmenizi isterler, ısrardan hoşlanırlar, ısrar ederseniz kabul ederler. Israrlı olursanız kendilerine değer verdiğinizi düşünürler. Ama öte yandan fazla ısrar ederseniz kötü durumlara düşebilirsiniz. Kadınların umurunda mı, adeta rezil olmanızı isterler!

İlişkide ilk tanışmanın ayarı yoktur, her türlü sonuç çıkabilir. Benimle tanışır mı diye korkarsınız, bakmışsınız yataktasınız. Avucunuzun içinde sanırsınız, sizi tacizden karakola verir. Tanışmada işin içine duygusallık girdiği için dengeli insanlar da dengesiz davranabilir. Ama işte bütün bunlar tanışanların samimiyetini gösterir. Doğru bir tanışma normal olmaz. Kızarsınız. Kovarsınız. Önce reddedip sonra çağırırsınız. Kendinizi yanlış tanıtırsınız. Bazı şeyleri saklarsınız. Yani ne bileyim hiç normal davranmazsınız.

Sanıldığının aksine samimi tanışmalar böyle olur. Ve bu anormal davranışların hepsi tanışma için normaldir. Normal olmayan ise sizin normal dediğiniz şeyler. Mesela hiç önemli değilmiş gibi davranmak. Sakin ve heyecansız olmak. Konuşmanızın düzgün olması sesinizin titrememesi. İlk defa biriyle karşılaşıyorsunuz ve arada duygu var, insan nasıl normal olur! Önceden ayarlanmış, ne istediğini bilen, istediği olmayınca çekip gidecek olan hesapçı insanlar böyle davranır. Ben onu ilk anda sezer tanışmadan giderim. Heyecandan dizlerim titrerken o da bakışlarıyla beni aramalı!

İki adım dediğimiz ilki teklif, ikincisi niyetini belli etme/niyetini anlama. Tanışacağınız kişiye bu iki adımı atmanız normal. Bundan sonrası ısrar olur. Zaten bu iki adımı atmanız gerekir. Birine evlenme teklif etmiştim. Bir kere söyledim, o da hayır dedi. Meğer cevabı evetmiş. Kadınlık onuru nedeniyle hafif anlaşılmamak için hayır demiş. Burada sadece bir defa söyleyip hayır cevabını alınca “siz bilirsiniz” deyip gitmem onunla tanışmayı yeterince istemediğim anlamına geliyormuş. Oysa senelerce yanmış yakılmış, sayısız mektup yollamıştım. Ben kimsenin ayaklarına kapanıp yalvarmam gururu hayatımın aşkını kaybettirdi.

Bu yanlış bir davranıştı çünkü bir hakkım daha vardı. Yine hayır derse işte o zaman gidecektim. Üçüncü adımı da atmanızı, biraz sürünmenizi yalvarmanızı isteyen kadınlar da vardır ama çoğu kadın üçüncü adımda dişini gösterir. Burada bir ince detay var. Genelde biz rezil olmamak için bağıran çağırandan korkarız. Oysa kibarlığını bozmamaya çalışan hanımefendi kadınların bu tavrı en büyük uyarıdır.

Öte yandan bağırıp çağıranlar neye hayır dediğini bilmeyen, herhangi bir durumda tekrar evet diyecek olanlardır. Ciddi kadınların hayırı ilk iki adımda belli olur zaten. Bir de ilk adımda niyetini belli eden harbi, dobra dünya tatlısı kadınlar vardır. Beni hep reddetmişlerdir ama canları sağ olsun ben onları çok seviyorum. Hele bir de çok ender rastlasa da kendisi tanışmayı teklif eden kadınlar! Erkekler pek akıllı değiller. Bu tür kadınları hafif olarak algılarlar. Oysa gerçek kadın budur. Seni istiyorsa kendisi de gelir.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..