Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

İlkbaharla yeniden doğuyorum

İlkbaharla yeniden doğuyorum
 

Ben her bahar böyle oluyorum. Kalbimde kelebekler uçuşuyor, içimde çiçekler uçuşuyor. Yenileniyor, tazeleniyor, tarifsiz tatlı bir heyecanla doluyorum. Mis gibi çiçek kokuları ile yol alıyorum. 

Umutlarım yineleniyor, şevkle, aşkla besleniyorum.

Dilimde o meşhur Sezenn Aksu şarkısı; "ben her bahar aşık olurum, rüzgar olurum, yağmur olurum..." 

Gerçekten de rengarenk çiçekler açan ağaç oluyorum, yeni mevsime yeni meyvelerini hazırlayan. Rüzgar oluyorum, kışın isini silen, yağmur oluyorum toprağı besleyen. 

İçim kıpır kıpır, dilimde şarkılar, gözümde parlayan ışıklar. 

Kollarımı iki yanna açıyorum, ilkbaharı kucaklamak için. 

Ben her bahar işte böyle, yeniden doğuyorum. 

Çimen Erengezgin 

 
Toplam blog
: 164
: 608
Kayıt tarihi
: 08.09.11
 
 

Yazar ve Yoga Eğitmeni ..