Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '08

 
Kategori
Eğitim
 

İlköğretim okulunun önüne gidin, türban nerede görün.

İlköğretim okulunun önüne gidin, türban nerede görün.
 

Şimdi okullar tatil, Pazartesi ikinci dönem başlayacak. Pazartesi günü kendinize kısa bir zaman ayırın ve okulların önüne gidin

Türban liseye giremezmiş, böyle bir durum yokmuş, olmazmış. Bu söylenene inanıyorsanız, Pazartesi günü öğle saatinde sabahçı öğrencilerin çıkış saatinde veya öğleden sonra tüm gün okul olan öğrencilerin çıkış saatinde veya akşama doğru öğlenci öğrencilerin çıkış saatinde bir lisenin önüne gidin. Şehir merkezinde, varoşta, küçük şehirde veya kasabada. Bakın bakalım türban liseye girmiş mi, girmemiş mi?

Türban ilkokula giremezmiş, böyle bir tehlike asla yokmuş. Bu söylenene inanıyorsanız, Pazartesi günü öğle saatinde sabahçı öğrencilerin çıkış saatinde veya öğleden sonra tüm gün okul olan öğrencilerin çıkış saatinde veya akşama doğru öğlenci öğrencilerin çıkış saatinde bir ilköğretim okulunun önüne gidin. Şehir merkezinde, varoşta, küçük şehirde, kasabada veya köyde. Bakın bakalım türban ilköğretim okullarına girmiş mi, girmemiş mi? Düşünün, çocukları bu giysilerin içine kim sokuyor?

İşte türbana bunun için karşı çıkıyorum.

Fanus altında yaşayan ve türbanı özgürlük sananlara bir sözüm var: Lütfen o fanustan çıkın ve biraz dolaşın okulların önlerinde, belediye işyerlerinde, resmi dairelerde, hastanelerde.

Fanus altından bakınca Türkiye’nin gerçekleri görünmüyor.

Ankara, 5 Şubat 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..