Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '13

 
Kategori
Kitap
 

İmza: Karın Eşimize yazdığımız mektuplar

İmza: Kızın Kitabını duymayan kalmamıştır sanırım. Geçen yıl çok ses getirdi bu kitap. Yazarları arasında benim blogcu arkadaşlarım da vardı. Çok gurur duydum onlar adına. Bir kitapta yazının basılması çok harika bir duygudur sanrım. Bu duygularımı dile getirince bu sefer çıkacak İmza:Karın Kitabı için ben de bir yazı kaleme aldım ve gönderdim. Nisan sonunda yayınlanması beklenen kitapta benim de Mahocum'a yazdığım bir mektup olacak. Bizim bu yıl 20. Evlilik Yıldönümümüz. Ona sürpriz olacak. Heyecanla bekliyorum. 

Sınır Tanımayan Ebeveynler Topluluğu Derneği'ni (STET) daha önce duymamıştım. Bu kitap vesilesiyle haberdar oldum. Çok da beğendim hedefleri, amaçları çok güzel.

İMZA:KARIN kitabınn geliri, STET, Sınır Tanımayan Ebeveynler Topluluğu Derneği'ne bağışlanacak. Bu sosyal sorumluluk projesinin içinde yer aIarak, geleceğin nesillerini yetiştiren kadınlarımıza destek olacağız.

"Toplumun temel yapıtaşı ailenin de yapıtaşını oluşturan, kadın ve erkek yani karı ve kocanın toplumsal algıda yerini yükseltmek, aile kurumunu da yükseltmek olacaktır. ‘İmza Karın’ kitabının vermek istediği mesaja, biz de Sınır Tanımayan Ebeveynler Topluluğu Derneği olarak destek vermekteyiz" diyor STET Derneğinin Başkanı: Ayşe Tolga.

Hep konuşmalarımızda söz ederiz ya, herşeyin eğitimini alıyoruz, sonra o işe başlıyoruz, eğitimini aldığımız işleri yapıyoruz. Hayatta kendimizi geliştiriyor, araştırıyoruz elimize bilmediğimiz bir konu geldiğinde, onu doğru bir şekilde gerçekleştirmek için.

Ancak, bu özeni hayatımızın en önemli parçası olan ÇOÇUKLARIMIZ sözkonusu olduğunda yapıyor muyuz?

Kaçımız bebek bakımı, eğitimi, gelişimini öğrendikten sonra bebek sahibi olduk? Genelde deneme-yanılma yöntemi ile çocuklarımızı yetiştiriyoruz.

Bu derneğin amacı kısaca; Çocuklarımızın toplulumumuzun geleceği olduğu bilinciyle hareket ederek,  ebeveynlerin anne ve baba olmak, çocukların ihtiyaçları, dönemleri, davranış biçimleri konusunda bilinçlendirilmesi ile daha doğru yaklaşımla, çocuklar yetiştirilmesini amaçlayan projeler geliştirmek  ve etkinlikler düzenlemek.

Bu amaçla dernek;  ''Hukuk, Kişisel Gelişim, Ebeveynlik, Kariyer, Girişimcilik, Meslek Edindirme '' konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunarak, kadınları ihtiyaçları olan alanlarda konunun uzmanlarıyla buluşturuyor.

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..