Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İndirimli Sevgi

İndirimli Sevgi
 

....?


"Melis Kağanı seviyo, Melis Kağanı seviiyooo...", "Aaa sus kızım çok ayıp..." 

"Anneee benim sevgilim var...", "Daha yaşın küçük yavrum..." 

"Bak evladım biz sevgili mevgili olayına karşı değiliz, ama önce bir üniversiteyi kazan, sonra..." 

"Kızım diye söylemiyorum, hiç sevgilisi felan olmadı, alnının akıyla bitirdi okulunu çok şükür..." 

"Kerataya bak sevgili yaptın ha...", "Ohoo hem de kaç tane babaaa", "Afferin lan sana, kimin oğluymuş..." 

"Seni biriyle görmüşler, sevgilin mi yoksa?", "Yok ya, ne sevgilisi işim olmaz sevgiliyle filan..." 

"Sevgilin var mı?", " Ne sevgilisi birader, evliyim ben..." 

"Ne yapıyosunuz siz burda?Umuma açık yerlerde yerlerde sarmaş dolaş...?", "Valla memur bey, bir şey yapmadık, sadece elini tuttum.." 

"Valla komşu benden söylemesi o kızdan size gelin olmaz, çok sevgilisi oldu zamanında..." 

"Sevgilim olur musun?", "Valla elektrik alamadım kusura bakma" 

"Seviyorum laaynn, ya benim olursun ya toprağın..." 

"Umut Bey yanınızdaki sevgiliniz miydi?", " Hayır hayır, sadece arkadaşız..." 

"Necla'yı sevgilisinin evinden çıkarken görmüşler biliyomusun...", " Vay o......., vaay.." 

"Sevgililer günü indirimleri başladı, bir tek taş alana ikincisi %50 indirimli. 

"Sevgililer Gününde 'Kadına yönelik şiddete hayır' yürüyüşü düzenlendi" 

"Sevgililer gününde ne yapmayı planlıyorsunuz?", " Valla beni sevdiğini söylesin bana yeter..." 

"Beni seviyomusun?", "Nasırlaşmış bir yürekten sevgi beklemek hayalperestlik olur be güzelim..." 

(Sevgiyle ve sağlıcakla kalın...) 

 
Toplam blog
: 47
: 793
Kayıt tarihi
: 17.10.09
 
 

Yaşıyorum, yaşadıkça öğreniyorum, öğrendikçe düşünüyorum, düşündükçe çözümlüyorum, çözümledikçe y..