Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Mizah
 

İnşaatçılara laf söyletmem!

İnşaatçılara laf söyletmem!
 

Atasözlerimizde bile var!

"Evlenenle ev yapanın Allah yardımcısıdır!"

Bana etti! Yalnız ufak bir hatayla! İstediğim sarışın mavi gözlüydü! Ama olsun! Kavga dövüş bu zamana kadar geldik!

Şu ana kadar kalıcı bir hasarımız yok şükürler olsun! Fakat memleket için kalıcı hizmetlerde bulunacak dört evlat yetiştirdik yetiştiriyoruz!

Atasözünün birinci kısmı böyle!! Gelelim ikinci kısmına!

İlk insandan bu yana barınma sorunu yaşamaktadır insanoğlu! Başlarda "soğan ekmek de yeriz , samanlıkta da yatarız Adem!" nameleriyle uyutulmuşuzdur. İlk iki gün sonra acı gerçekle yüz yüze kalırız!

"Benim neyim eksik Melahattan? Ben de muhtarın kızıyım! Ben de leb-i derya evde yaşamak isterim!"

"Allah büyüktür Hanım! Gene yardım eder biliyorsun!"

"Büyük ama Melahatınki! Kolunda yirmi burma vardı! Bana dört tane zor aldın!"

"Melahatın da Allahı var yani! Ne giyerse açıyor! Kolları da uzun! Sülün gibi maşaallah!"

Neyse, geçelim bu anlamsız diyaloğu da sadede gelelim! Hanımlar, Cumhurbaşkanlığı köşkü de olsa kendi zevklerine göre döşemek istiyorlar evlerini. Ben bir kez müdahale etmişimdir iş hayatımda ! Seramikler berbattı!

"Bu ne ya! Bu eve bu seramikler yakışmaz kardeşim! Değiştirelim bunları hemen!"

Gerçekten de ertesi gün gidip daha güzelinden aldık!

Kendi evimi restore ettim geçen yıl. Köklü bir değişim oldu. Şimdi daha rahat ve geniş! Kör noktaları kullanıma dahil ettim. Fakat altı ayda zor bitti! Öğleye kadar yatan adamın işi o kadar olur! Hatta bazı misafirlerimi kızıma postalamıştım!

" İnşaat sahasına girmek tehlikeli ve yasaktır!"

"Biz sana gelmiştik Ahmet!"

"Yasak! Baretiniz yok!"

Hani misafirler içeri girerken terlik uzatırsın ya ayaklarına! Girişte bu kez baret uzatırsın!

İnşaatçılığın en zevkli yanı baret takmaktır. Elemanlara baret verdiğimde ne sevinirlerdi! Askerlikleri akıllarına gelirdi herhalde! Ben bir gün baret taktım! O da İngiliz proje müdürün yüzünden. Hep Meksika şapkası takardım.

İnşaatçılara laf söyletmem! Niye derseniz!

Baret takmak çok sıkıntı verir zamanla!

Aslında vallahi bunun için yazmamıştım bu yazıyı!!

Birine oh çekecektim!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..