Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

İnsan Hayatı

                                                                         İnsan Hayatı
 
İnsana ve hayata dair sorular ve yanıtları..
 
Hayatta olduğun süre içinde dünyadan iyi olarak neleri aldın? Yaşamın içinde hangi güzellikleri ve çirkinlikleri tanıdın? Kendine, insanlara ve diğer canlılara değerli olan neleri verdin? Adalet ölçülerin vicdanını rahat ve seni özgür bıraktı mı? Ve belki de en önemlisi bu gelip, geçen dünyada başkalarını ne kadar sevdin ve onlar tarafından ne kadar sevildin? Şimdi kendine lütfen cevap ver bakalım; Senin adına güzelliklerle ve acılarla dolu olan dünyadaki yaşam serüveninde bütün yaşadıklarına ve yaşananlara değdi mi? Sana yönelttiğim bütün bu sorulara benim yanıtım evet olacak. Eğer sende benim gibi düşünüyor ve yanıtım evet diyorsan, o zaman yaşadığın ve yaşamakta olduğun hayatının gereğince ve her seferinde tadına varmış, acılarına katlanmışsındır. Geçmişine dönüp baktığında ve gelecek planlarını yaptığında ise, hayatını ne bir fazla ve ne bir eksik yaşamışsın demektir.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..