Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

İnsanları anlamak

Bazı insanları anlamaya çalışıyorum, onların penceresinden olaylara bakmaya çalışıyorum, ancak bir türlü anlayamıyorum. Mantığımı zorluyorum, ne kadar zorlasam da bir türlü anlayamıyorum. İnsanları anlayabilmek neden bu kadar zor, ya da karşınızdakinin sizi anlayabilmesi. Bu durum; insanların eğitim seviyeleriyle, aileden aldıkları eğitimle, kendilerine olan güvenle, hırslarıyla yada kendilerini olduklarından farklı göstermeye çalışmalarıyla alakalıdır herhalde. Çünkü bu tür sorunları yaşadığım insanlar genelde kendini kanıtlama peşinde olan, bir yerlere gelme hırsı içerisinde olan, dalkavuklukla geçinen, başkalarının sırtından geçinerek pirim yapmaya çalışanlar…. Bu şekilde davranış içerisinde olanları bazen emellerine kavuştuklarını görmek ise gerçekten üzücü. Bu tür insanlardan hoşlanan yöneticilerinin varlığı yada bu tür insanları tanıyamamaları ise çok daha üzücü. Hani derler ya “iki yüzlü insanlardan korkmayın, çok yüzlü insanlar var” diye… Bu durum başka şekilde açıklanamaz herhalde. Çok yüzlü insanlar nabza göre şerbet veren, kendine has bir kişiliğe sahip olmayan, çıkarları uğruna her şeyi yapabilen, “şer” olarak nitelendirebilecek insanlar olsa gerek. Bu tür insanların, çalışarak, emek vererek, yorularak, mücadele ederek yaşam sürmeye çalışanlardan uzak olmaları dileğiyle…
 
Toplam blog
: 5
: 987
Kayıt tarihi
: 26.03.10
 
 

1971 yılında doğdum. Baba mesleğinin öğretmen olması sebebiyle anadolunun farklı şehir ve kasabala..