Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '18

 
Kategori
Deneme
 

İnsanlık Muhabbeti Rahatsız Eder Çünkü Herkeste Yok, İnsan Olalım Ama Edebiyatını Yapmayalım

İnsanlık Muhabbeti Rahatsız Eder Çünkü Herkeste Yok, İnsan Olalım Ama Edebiyatını Yapmayalım
 

Her Yerde bu muhabbet var. Adam olamayanlar çoğunluk, ya da adam olduğunu sananlar.

Bu muhabbetler beni açmıyor hatta rahatsız ediyor. Birisi dürüstlükten şundan bundan bahsettiği zaman kaçıyorum.

Adam olma konusunda sorun yaşadığım için değil, bu konular ilgi alanıma girmiyor.

Bilimin konusu da değil, ben hiçbir bilim kitabında insanların iyiliğinden şundan bundan bahsedildiğini duymadım.

Gerçekten adam gibi adam olanların bu konuları hiç konuşmadıklarını biliyorum çünkü ihtiyaçları yok, kişi kendinde olmayanı konuşur.

Benim örneğin dürüstlük konusunda bir fikre düşünceye ihtiyacım yok, dürüstlük ruhumda.

İnsanlık insan olamayanların en önemli konusu. Herkesin ağzında sakız olduğu için bu konuda söylenenleri kimse kale de almıyor.

Ben insanlık değil kişide özellik arıyorum. Belki Dünya kurulduğundan beri bu konu konuşuluyor değişen bir şey var mı, boş muhabbet.

Şu şöyle bu böyle, sen nasılsın? İnsan bu her türlü şey mümkün. Bir de ayar vermeye çalışanlar var. İşte şöyle olmazsa konuşmam filan. Nasıl olacağını sen mi söyleyeceksin, o da senin için aynı şeyleri düşünüyordur belki.

Böyle önemsiz konuları yazıp insanların zamanını almak istemem ama o kadar çok muhabbeti var ki.”Ne konuşacak muhabbet işte, söyleyeceği olmayan bunları konuşur” Bence adamlık muhabbeti cehalet göstergesi.

Şu şöyle iyi insan bu böyle kötü insan… İyi insan diye bir şey yok herkes iyi ne demek yani, kötüyse zaten kanun cezasını verir; kalanı tercih, yalancıysa filan görmezsin konuşmazsın.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..