Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '12

 
Kategori
Meslekler
 

İnternet ve Blog duyurusu!

İnternet ve Blog duyurusu!
 

Branş: Muhasebe.

Tüm hesaplarımı sorunsuz kapatacak, yeni senede yepyeni, tertemiz sayfalar açacak MUHASEBE SORUMLULARI arıyorum.

Koşullar:

1. Günahım olduğun da zamanında uyaracak.

2. Sevabım olduğunda yüzde elli yüzde elli aramızda pay edeceğiz. İhtiyaç fazlasını başkalarına dağıtacağız. İhtiyaç noksanı olduğunda ithal edeceğiz. Cari açık çıkarsa; ahirette görüşeceğiz, yine.

Peşin peşin söylüyorum; günah benden gitti. Fakat nereye gitti, bilmiyorum.

Başta muhasebeci dostcanlarım olmak üzere tüm dostcanlarıma yeni senede görevlerinde kolaylıklar, kazançlarında bolluklar ve helâl rızklar Allah’tan diliyorum.

Unutmayın ki, her şeyin başı sağlık; sağlıklı geçiverirse Aralık. Gerisi Allah Keriym’dir, diyelim.

Gelecek sene de daha sağlıklı, huzurlu, güvenli, barışçı, iyi niyetli, samimi, mutlu, rahat, insancıl, adaletli bir yaşatta buluşmak üzere HAYIRLI SENELER.

 
Toplam blog
: 205
: 266
Kayıt tarihi
: 10.06.12
 
 

Tekirdağ, 02.01.1961 doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Evli, 3 çocuk bâbâcânıyım. Türkçeci, muha..