- Kategori
- Bilişim
İşi bütün olarak düşünme
Şirketin “İşi Bütün Olarak Düşünme” bakış açısına sahip olması.
Şirket yönetiminin tek bir kaynaktan şirketin detaylı olarak çok boyutlu görüntüsüne sahip olabilmesi.
Ne oldu?
Neden oldu?
Sonuçlar ve stratejiler yönetimin ne olduğunu ve neden olduğunu anlamasına geçiş görevinde bulunarak yardımcı olurlar. Bu yaklaşım “İşi Bütün Olarak Düşünme” olarak tanımlanır.
“İşi Bütün Olarak Düşünme” yaklaşımı neden sonuç ilişkisini daha anlaşılır hale getirir.
Planlı stratejilere ve stratejilerin değişimine bağlı olarak şirketin kar, nakit para ve varlıklar üzerinde nasıl sonuçlanacağı yöneticiler tarafından görülür.
Yöneticiler değişimi sezmelidir. Değişimin şirketi nasıl etkileyeceğini tahmin etmelidir ve bilmelidir.
Planlar ve Stratejiler değişime cevap vermelidir. Yararlı etkilerini artırmalıdır ve zararlı etkilerinin üzerinden gelmelidir.