Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

İşim gücüm!

İşim gücüm!
 

Bak canım!
Ben öyle her an
Seni düşünemem!
Her dakika senden bahsettiğimi zannetme!
Mesela gün içersinde,
Gezerken, arkadaşlarla konuşurken,
bazen..
Aklıma bile gelmiyorsun!
Gelmiyorsun işte!
Bazen şaşırıyorum kendime
Tam iki saat
Seni düşünmemişim bile!

Eveeet ,
sana ait düşüncelerden kurtulduğum
tam iki saat!
OOOh! Ne güzel!
Valla hiç kusuruma bakma,
Seni düşlemediğimde
İnan çok mutluyum.

Bazen mutfağa girdiğimde
Aklıma bana hazırladığın salata geliyor
Evet geliyor ama hemen gönderiveriyorum aklımdan.
“Ne münasebet canım!” diyorum
İşime bakıyorum.
Bazen banyoya giri…yo..rum..

Neyse kovalamak zor olmuyor!
Kısaca ben seni
öyle her dakka düşünemem yahu!
İşim gücüm var!

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..