Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '12

 
Kategori
Kitap
 

İskender

İskender
 

Elif ŞAFAK'ın İskender kitabını çok merak ediyordum, benim gözümde Aşk romanı ile ünlenmişti Elif ŞAFAK. Ardına iskender romanı dikkatimi çekti. Birazcık kitaptan tüyolar vereceğim sizlere,kitabın arka kapağında ne de güzel yazıyor; "

Şu hayatta insan en çok sevdiklerini acıtır..


En derin yaralar ailede açılır, kabuk tutsa bile kanar hikâye, içten içe.


Aşkı aramadan evvel, düşün bir, ya benden nasıl bir âşık olur?

İnsanın sevdası karakterinin yansımasıdır.

Sen kavgacı isen, ha bire öfkeli, aşkı da bir cenk gibi yaşarsın.

Gönlü pak olanın sevgisi de saf olur.

Şu hayatta insan en çok sevdiklerini acıtır.

En derin yaralar ailede açılır, kabuk tutsa bile kanar hikâye, içten içe...

Attığımız her adım, yaptığımız her işte kendimizi yansıtırız.

Budur çözülmesi gereken bilmece.

Ne kadar da güzel yazmış birebir uyuyor iskender romanı ile ama içine girip okuduğunuz anda,kahramanlar gözünüzde canlanıyor, sanki dizi izliyormuş gibi hissediyorsunuz(benim fikrim). Bir ailenin yıkışını ve pişmanlıklarını dile getiriyor,farklı kentlerde yaşayan aynı bağdaki insanlar,aynı hayatlar..

Arka kapakta dediği gibi "insanı en çok sevdikleri acıtır" derin yaralar onlardan gelir. Sanırım fazla büyütmüşüm gözümde İskenderi,tamamen hayal kırıklığı yarattı bende..

Okuyanlar varsa fikirlerini almak isterim ?

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..