Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '10

 
Kategori
İstanbul
 

İski bizi susuz bırakır mı?

Yazının başlığı sizi aldatmasın, sadece ilgi çeksin diye öyle yazdım, bu bol yağmurla geçen sezondan sonra en azından bu sene de susuz kalmayız herhalde.

Kiralık olan evimi yine kiralık olan bir diğeriyle değiştirdim (yani taşındım). Hal böyle olunca igdaş, ayedaş, iski ve türk telekom'u tek tek dolaşmak ve biraz bürokrasiye dalmak (daha doğrusu dayanmak) kaçınılmaz oluyor.

Kartal igdaş'da yine az formaliteyle sorunsuz ve kısa sürede işimi hallettim (zaten iki sene önce de atmosfer yaklaşık olarak aynıydı).

Cevizli Ayedaş'ta da yine müşteri odaklı bir anlayışla karşılandık ve sorunsuz işlerimizi bitirdik.

Küçükyalı Türk Telekom da iki yıl öncesine göre oldukça değişmiş ve modern bir yüze sahip olmuş. Az formalite ve ilgiyle olumlu düşüncelerle ayrıldım.

Gelelim İski'ye. İki sene öncesine göre hiç bir şey değişmemiş. Bir işlemi halledebilmek için üç ayrı vezne dolaştım. Çalışanların "fotokopiyi sen çakaceksin ben çekeceğim" kavgasına tanık oldum. Çok da fazla kalabalık olmamasına rağmen tam bir koşuşturmanın arasında kaldım.

Yakıştıramadım.

Ne diyelim, belki bir gün bu kurum da iyi yönde değişir...

 
Toplam blog
: 8
: 512
Kayıt tarihi
: 23.09.09
 
 

1968 Ayvalık doğumluyum. Yazmayı seviyorum, duygu ve düşüncelerimi bu yolla anlatmak bana daha uygun..