Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

Issız adam....

Issız adam....
 

ah çocuk ahhhhhhhh!!!!!!


Issız adam filminde adamın annesi ‘’ ada senin ömrü hayatında aldığın en büyük hazinedir’’ demişti.

Adam annesini dinlememişti. O burnunun dikine gitmişti. Annesini yolcu ederken adaya sarılmıştı. Orda herhalde ‘’kızı bırakmaz’’ demiştim. Ama sonra kız çocuğa bağlanmıştı.Çocuk ona kötü bir sürpriz yaşatıyordu. Ayrılmak istiyordu.

Yuh! dedim resmen. Evin var, işin var, kız da var. Daha ne istiyorsun? Hani 90lı yıllarda Ahmet Çakar Galatasaraya penaltı uydrup Galatasarayı şampiyon yaptı ya. O zamanda yuh demiştik. Aynı onun gibi bir şeydi.

Kız ona iyilik yapıyor. Artık çocuğa ben senin karın olabilirim havası veriyor ama adam anlasa da anlamazlıktan geliyor ve evlilikten korkuyor.

Kendim ettim kendim buldum . Gül gibi sararıp soldun eyvah eyvah hey hey hey.....

İstanbulda beyoğlunda gezmeleri. Çocuğun onu takip etmeleri . Birbirlerini anlamaları tanımaları. Seksi seks gibi yaşamaları.

Yeniden başa dönelim. Annesi temmih ediyordu. Bırakma diye ama çocuk bırakıyordu.

Demekki annelerin sözünü dinlemeliyiz. Filmin de öbür yönü bu.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..