Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Sinema
 

Issız Adam...

Issız Adam...
 

filmde bayan( gerçek adı melis) çok güzel bir performans gösterdi.


Issız adam filmine gittim.

Uzun zamandır gitmek istedim sonunda gittim.

Filmin konusu bir adamın hayatına bir kız giriyor ve hayatı değişiyor. Kız güzel. Gözleri güzel. Filmde erotik sahneler var. Erotizmin bu kadar temiz gösterilmesi çok güzel bir şey. Ne demek temiz göstermek? Adam, sevişirken mekan temiz, yatak temiz iyi ve hoş yerde sevişiyordu.

Adamın hali çok güzel. Özgürlükçü bir hali vardı. Başı boş. Kafasına göre takılan. Nerede ne konuşacağını bilen ağzı laf yapan bir tipti. Yalnız sevişme sahnesinde bazen kendini kaybediyor.

Kız ise kendi halinde bir kızdı. Aslında o kıza bir subay yakışmazdı. Böyle ikna etmeyi seven erkeğin hayatına girmesi lazımdı. Filmin müziği çok güzeldi. Mustafa filminden sonra müziği güzel olan 2.filmdi bence. Adamla kadın beraber olduğunda nedendir bilinmez ben de bir gerilme oldu. Ayrıldıklarında ise ben de bir rahatlama oldu . Çok ilginç bir histi benimki de...

Filmin ilk dakikalarında bana basit bir aşk gibi geldi ama film sonradan bana çok etkileyici geldi.Şu anda kendimi çok tuhaf hissediyorum.

Neden mi çünkü biri bana bu film çok saçma geliyor desin. Ergin ‘’çok gereksiz bir film’’ desin. Nedeni bu film benim bir parçam oldu. Tuhaf bir parça bu. Belki de sonu etkiledi beni ama aşkın sadece lafta değil aşkın gerçeğini gördük filmde.

Duygusal yönden babam ve oğlum filmini geçer. Yazmadan önce not tuttuğumda babam ve oğlum filmiyle yarışır dedim ama galiba allah söyletti bana. Bu film çoktan geçmiş te bizim haberimiz yoktu.

Filmin yönetmenine , oyuncularına oynayamanlara teşekkür edip böyle güzel sonların ellerinden öperim.

Ah Ah içim içimi yiyiyor durup dururken. O kızın hayal kırıklığı ölüp bitiryor beni.

Belki de hayırlısı.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..