Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

İstanbul'a merhaba- kitap imza ve söyleşi

İstanbul'a merhaba- kitap imza ve söyleşi
 

5 Eylül 2009 Cumartesi günü İstanbul'da dostlarımla buluşuyorum. TÜYAP Kitap fuarı dışında ilk kez İstanbul'da imza gününde yer alıyorum. İstanbul'da oturan Sarıkamışlı hemşehrilerim bir iftar yemeğinde biraraya geliyorlar.
Yine Sarıkamışlı dostlarımızın Bakırköyde açmış oldukları Güleryurt Lokantasında yaklaşık 150 kişinin katılacağı iftar yemeğinde hemşehrilerimizle birlikte olacağız.

Hazır bu yemeğe katılmışken yine aynı mekanda gündüz sanatsever, şiirsever, edebiyatsever dostlarla buluşmak neden olmasın dedim ve aynı mekanda saat 14.00 den itibaren bulunmaya karar verdim. Milliyet Blog'dan tanışmak , söyleşmek isteyen arkadaşlarım olursa 5 Eylül 2009 Cumartesi günü saat 14.00 de Güleryurt Lokantası İstanbul Caddesi N0:39 Bakırköy'e bekliyorum.

Bu aslında son çıkan SÖZCÜKLER DE ÖLÜR adlı deneme kitabımın İstanbul'dan bir çıkış yapma çabası. Kadıköy'de de kafe, kitapevi gibi uygun ve merkezi bir mekan bulabilirsem aynı günlerde Kadıköy tarafında da dostlarımla biraraya gelmeye çalışacağım.

5 Eylül 2009 Cumartesi Saat 14.00 de Bakırköyde İstanbul Caddesi No:39 Güleryurt Lokantası Telefonum 0542 2544650

Bekliyorum dostlarımı. Umarım bu çıkış bana şans getirir.

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..