Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Aralık '06

 
Kategori
Aile
 

Istanbul'da bir anneanne...

Istanbul'da bir anneanne...
 

Turkan Anne- Yakup Dede- Hadiye Babaanne- Gaye


Cocuklarim babaannelerini bilirler. Buralardadir. Sesini duyarlar. Arada bir ziyaret ederler. Babaanneleri 84 yasindadir. Ama, anne annelerini bilmezler...

Kizim, Yagmur, deli danalar gibi anneannesini ariyor. Annesine kiziyor:

-Nebicim kadinsin? Annenin nerede oldugunu bilmiyorsun?

Gaye'nin annesi ile babasi genc yasta ayrilmislar. Iki cocukdan kiz baba tarafinda, oglan anne tarafinda kalmis. Gaye'yi baba annesi Hadiye Hanim yetistirmis. Hadiye Hanimi kisaca bu sayfalarda size tanitmistim...

Anne-kiz iliskileri sogumus. Komsu hanim gibi gormus annesini. Evlendigimiz de, Gaye'yi zorlamis, anne tarafi ile tanismistim. Annesini, cocuklarimin anne annesi Turkan hanimi cok sevmistim...

Turkan Hanim; siyah sacli, beyaz tenli bir hanim. Yemyesil gozleri _Mavimi?-var. Gaye'ye soylenirdim. Sen niye goz rengini anandan almadin, diye... Turkan Hanim'in genc kizlik soyadi Evci. Ikinci evliliginden uc cocugu var. Ogullari Abdullah,  Cuney. Kizi? Kizlarinin ismini hatirlamadim. Bu yaziyi yazarken de Gaye'ye sormadim...

Turkan Hanimi en son Istanbul'da gorevli iken gormustum. Yil 1985. 21 Yil olmus. Cocuklarimin hic biri Anne Annelerini hatirlamaz... Ama sorarlar. Nerede anneannemiz?

Bilemeyiz...

Internetden aradim. Bir yere varamadik. Baba tarafinin zaten hic haberi yok. Abdullah'in soyadini bilmem.

Ama; kizim istedi diye aramaya devam ederim...

Turkan Hanim:

Nerelerdesiniz? Sagliginiz? Yagmur sizden haber bekler...

Ellerinizden operiz...

***

4 MAYIS 2013, CUMAERTESI SAAT: 12:42 OGLEN

Turkan Hanim'dan bugun haber aldik. 

Kendisinden degil.

Gaye'nin bir kuzeni yazmis. Bulut'a.

"Gaye Abla'ya ulasamadim. Belki bilmek ister. Annesi Turkan Hanim vefat etti..."

***

Sevgili Gamze, Abdullah, Cuneyt!

Ablaniz Gaye, annesine cok uzuldu. Basiniz sag olsun!...

Sizlere saglikli, uzun omurler diliyoruz...

7 Agustos, 2013

Yukaridaki fotografi bugun yayinlayabildim. 

 

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..