Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İstanbul'da Semt Adları

İstanbul'da Semt Adları
 

İstanbul'da Semt Adları değişiyormuş.

Son aldığım melek haberlerine göre, İstanbul Büyükşehir Belediyesi cadde, sokak ve meydan adlarını değiştirmeye karar vermiş..
Bizde sıkılmıştık bu isimlerden zaten ne yapalım diye tam da düşünüyorken, bu operasyona A. K. adlı bir vatandaşımız müracaat etmiş, ''semtleri'' de içine alacak şekilde, ben elimden geldiğince sizlere katkıda bulunup yardım etmek istiyorum.. Demiş ve teklifte bulunmuşlar.

Böylesine manevi duyarlılığı yüksek olan insanlarımızın çoğalmasını diliyor ve kendilerinden Allah razı olsun diyorum..

Aydın Tiryaki Beyefendinin blogları çınlasın bu haber tam Tiryaki'lik.

Acıbadem ..... Hacıadem.
Aksaray ..... AKPsaray.
Arnavutköy..... Arapköy.
Ataköy..... Adakköy.
Avcılar ..... Hacılar.
Ayşekadın..... Türbanlı Ayşe Kadın.
Bağlarbaşı ..... Bağlabaşını.
Bakırköy ..... Bakirköy.
Bebek..... Nurtopu.
Beyoğlu..... Yobazoğlu.
Çarşamba ..... Cuma.
Doğancılar..... Erdoğancılar.
Etiler ..... Emeviler.
Etyemez ..... Domuzetiyemez.
Fatih..... Vahdettin.
Feneryolu..... Ampulyolu.
Fındıklı ..... Zındıklı.
Galata..... Galata-Port.
Habipler..... İmamhatipliler.
Harbiye ..... Takıyye.
Harem..... Namahrem.
Haydarpaşa ..... Haşama.
İkitelli ..... İkifesli.
Kandilli..... Ampullü.
Kartal..... Deve.
Kurtuluş ..... Kurtuluş İslam'da.
Kasımpaşa..... Tayyippaşa.
Kızıltoprak ..... Yeşiltoprak.
Mahmutpaşa ..... Mahmuthoca.
Mecidiyeköy..... Dolarköy.
Merter ..... Mehter.
Moda ..... Tesettür.
Nişantaşı..... Nurtaşı.
Okmeydanı..... Recmmeydanı.
Pangaltı ..... Finans Kurumu Altı.
Paşabahçe..... Hocabahçe.
Paşalimanı ..... Paşa Port.
Salıpazarı ..... Cumapazarı.
Sarıgazi..... Sarıklıgazi.
Selamsız ..... Selamünaleykümlü.
Sultanbeyli ..... Şeriatbelli.
Tarabya..... Takunya.
Tarlabaşı..... Açmabaşı.
Ulus ..... Ümmet.
Unkapanı..... Unakıtanı.
Ümraniye..... Ümmetçiye.
Yedikule ..... Seven- Towers.
Zeytinburnu..... Hurmaburnu.

Ben şimdi ne mi yaptım?

Duyduklarımı paylaştım sizlerle fena mı yaptım?

Böyle şeylere kafa yoran kardeşlerimizin, Allah iyiliğini versin inşallah.

''Melekler yüreğinizden öpsün'' :)

Çokça hürmetlerimle.

Gönüllünüz..

Resim: Konuk

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..