Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Futbol
 

İşte mucize bu olsa gerek!

İşte mucize bu olsa gerek!
 

Türk Milli Takım


Aman Allah’ım bu nasıl bir adrenalin, bu nasıl bir futbol oyunu anlamadım! Mucizelere inanmazdım. 46 yıllık yaşamımda ilk defa bir mucize ile karşılaştım. O mucizeyi Türk Milli Takımı yarattı. Hırvatistan karşılaşması tam bir mucize, 118 nci dakikada 1-0 mağlup olacaksın, tam herkes maç gitti derken her maçta ayrı bir babayiğit yaratan Milli Takım, bu seferde 122 de Semih’le destan yazdı.

Penaltılarda da devleşen tecrübeli kaleci Rüştü’de Milli Takımı yarı finale taşıdı. Çok sevdiğim saydığım değerli ağabeyim Necati doğru köşesinde futbol zevzekleri ile ilgili yazısını okuyunca ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anladım. Necati ağabey şöyle diyor yazısında. Ünlü Alman Futbol adamı Dervall “Türkiye’deki futbol hatıralarını” anlatan bir kitap yazdı. O kitapta, “Türkiye’nin nüfusu 60 milyon (o yıllarda o kadardı) fakat 35 milyon dünya çapında antrenörü var. Başta spor yazarları ve TV, televole yorumcuları olmak üzere, herkes bana ne yapamam gerektiğini söyleyip durdu” diye anlattı.

Derwall haklıydı, o yıllarda ülkemizde kendisini futbol üzerine otorite sanan “35 milyon zevzek” bulunuyordu. Fakat “Futbol oyununun bir matematiği olduğunu keşfedenlerin” sayısı 3 ile 5’ten fazla değildi. Aynen öyle ben de değerli üstadın görüşlerine katılıyorum. Herhalde herkes bu maçdan sonra dersini almıştır diye düşünüyorum. Şapka çıkarın şapka bre zevzekler. 70 milyonu yine sokaklara döktüler cuma akşamı Türkiye uyumadı ayaktaydı başka hangi güç bunu yapar. Artık herkes sussun Milli Takım konuşuyor. Sağ olun Fatih’in aslanları, sağ ol Fatih hoca bize bu mutluluğu yaşattığın için. Biliyoruz ki sizler bu inançla bize final oynama zevkini de tattıracaksınız, yolunuz açık olsun.

www.itp.tv.tr

 
Toplam blog
: 65
: 1528
Kayıt tarihi
: 08.02.08
 
 

Ben Ankara'nın Polatlı ilçesinde 1962 yılında doğdum. Tahsil hayatımı Ankara'da tamamladıktan ve ..