Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '14

 
Kategori
Deneme
 

İsteklerimdi... Dünde kalan...

İsteklerimdi... Dünde kalan...
 

Birbirini sevenlerin gururu olmalı her şeyden önce,  

"Hayatım" bitsin, "HAYATIMIZ" başlasın istiyorum her sözde,  

Biliyorum belki de imkansızı istedim bu İŞTE !

Kavuşamama ihtimali hep benden bir adım ilerde,  

Sen olsan da, olmasan da, ben seni sevmeyi seçtim. 

Senli de, sensiz de. 

İŞTE...

Dijital bir hızla akan zamanla başa çıkmak zor,  

Dağaları, ovaları, köyleri, kentleri aştıkça aşan mesafeleri her seferinde katetmek de zor. 

Ben bir yerde bile bile yaşarken ölmeyi seçtim! 

Gün geldi, apansızca esen soğuk rüzgarlarına maruz kaldım,  

Gün geldi, hırçın dalgaların kıyılarımı aşındırdı,  

Gün geldi, fırtınalarında yüreğinde tutanabilcek bir dal aradım, durdum. 

Yüreğinin gökkuşağını bekledim çoğu zaman! 

Kalbime çok yakındın belki,  

Ama sevdan, çantada keklik olmadı hiç bir zaman. 

KORKMA;

Sana sıkıca sarılmam bundan,  

Kaybedebilirim bir gün ihtimali, çok sevsemde sevilsem de,  

Yüreğimin bir köşesinde saklı da hep ondan. 

Seni de anlıyordum; 

Sevdiğini herşeyinle kabullenmek çok sevsen de zor olsa gerek. 

Tek istediğim sevdiceğim, aşkını yüreğime emanet et. 

Bırak, ben onun yaşadıkça gönüllü bekçisi olayım. 

Sen sadece, seni seviyorum de,  

İstersen sana kul köle olayım. 

Bırak, hayatımızdaki olası zorluklarla olabildiğince yüreğine kalkan olayım. 

İzin ver, yolunu bilmediğin yolcukluklarıda YOLDAŞ olayım. 

Rotasını belilediğin hayatında pusulan, rüzgarına yelken olayım. 

Gönlünü sulayan gönül suyun olayım,  

Susadıkça kana kana iç diye! 

Hayatının çatlaklarını doldurup gönlünde yeşeren tohum olayım,  

İzin ver, hayatında CAN bulup CAN(AN) olayım... 

Gözyaşının akan damlası,  

Gülücüklerinin gamzesi,  

Görüşlerinin gözü,  

Duygularının tercümanı,  

Hayattaki o dik duruşunun desteği olayım. 

Hayatta arkanda değil, yanında olayım... 

İsterim ki; 

Gün gelir, BELKİ zamanla, yan yana savaşırız bu HAYAT OYUNLARINDA...

 

  

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..