Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '22

 
Kategori
Şiir
 

İster İsen Sen Birde

Sen kirpiklerin ile tuz toplayacaksan bu dünyada

Ağla ağla her zaman damlalarda görürüm seni

Rıhtımların içinde tuzlu mevsim kokusu gizli

İster isen sen birde başka türlü düşün beni

 

Öpmelerin tadı tuzu kalmadı şimdi şimdi

Boşluklarla sevişmelerin adı özlemiş şimdi

Kokusunu bir meltem rüzgârında saklamak neyin nesi

İster isen sen birde başka türlü düşün beni

 

Oturdum liman kenarında düşünüyorum her şeyi

Bizim buralarda deniz yok dersin

Sen hiç denizsiz liman görmediysen birde bana bak şimdi

Adım deniz soyadım liman oturuyorum kendimce

İster isen sen birde başka türlü düşün beni

İsmail Esiner

http://www.edebiyatdefteri.com/siir/1355996/ister-isen-sen-birde-baska-turlu-dusun-beni.html

 
Toplam blog
: 12
: 11
Kayıt tarihi
: 21.06.22
 
 

1975 Konya doğumlu İlköğretim ve Liseyi Konya da okudum. On üç yaşından beri şiir yazmaktayım. Ha..