Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '08

 
Kategori
Haftasonu
 

İyi bak kalbine

İyi bak kalbine
 

“İyi bak kalbine”

Bu sözü çok değerli bir şair arkadaşım söyledi. "İyi bak kendine” sözünü biliyordum da, “iyi bak kalbine” sözünü ilk defa duydum. Çok etkileyici bir söz, çok beğendim.

İnsan kalbine nasıl iyi bakar ki?

Aslında en özen göstermemiz gereken yer kalbimiz. Burada tabii ki margarin reklamı yapmayacağım. Konumuz kalp sağlığı değil, ben de kalp doktoru değilim. Neyse ki hasta da değilim.

Bu durumda kalbimize nasıl iyi davranırız?

“Ciciii ciciii” diye sevemeyeceğimize göre, sanırım onu sevip şefkat göstererek iyi bakmış oluruz. Orada sevgi barındırmalıyız, kine ve nefrete, sevgisizliğe yer vermemeliyiz.

Hiç kendinizi sevgisiz hissettiğiniz oldu mu, sevmekte ve sevilmekte zorlandığınızı düşündüğünüz zamanlar?

Sevmekte zorlanıyorsak üretim hatasıyız demektir. Kalbin yedek parçası olmadığına göre o zaman durum gerçekten vahim demektir.

Nedir insanı sevgisiz yapan şeyler?

Güvensizlik olabilir. Gerek kendine, gerekse karşısındakine. Gerekse tüm insanlara

Güvensizlik, istesek de istemesek de zaman zaman hissettiğimiz olumsuz duygular. Bu da insanın kendini yalnız hissetmesine neden olur.

Birbiriyle ne kadar bağlantılı konular. Kalbimize iyi davranmaktan yola çıkarak nerelere geldik.

Kalbimizi üzmeyelim, ona iyi davranalım diyerek konuyu bağlayayım. Yoksa konu dağıldı gidiyor, toplayabilene aşkolsun.

Güzel de bir kalp şarkısı kopyala yapıştır yaptım mı, bu iş tamamdır.

İyi pazarlar diliyorum.

:) Hoş kalın.

yar senin hediyen
bir gönül ağrısı
ah, ölüm olmalı
yok aşk değil adı
aşk bizi terk etti.
ah, ne gelir elden
dertli bağrımda camdan bir kalp var.
artık dönsende geçmezki bu kırıklar

sen gittin
yastığımda kokun misafir kaldı
gözlerimden haylaz yağmurlar yağdı
ayrılık mı sen mi yoksa sevda mı
hangisi sebebim olur?

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..