Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '18

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

İyi Bir Gelecek İnşa Etmek İçin Affedin!

İyi Bir Gelecek İnşa Etmek İçin Affedin!
 

Haydi gelin, bugün affedelim! "Yapsınlar, yapsınlar, canımı yaksınlar. Ben de her defasında affedeyim." dediğinizi ve ne hissettiğinizi çok iyi biliyorum.

Ama bunu sadece kendimiz için yapacağız, desem...

Yaşadığımız bütün olumsuz duygularımızın yaşamımızı da aynı ölçüde negatif etkilediğini, yönlendirdiğini ve geleceğimizi inşa ettiğini, bizi ruhsal ve fiziksel olarak hasta ettiğini, söylesem...

Affetmek, yapılanı kabul ettim, yapanı da affettim; yap yap gel başköşeye otur, demek değildir. Canımızı yakmışkişiyi suçsuz bulmak hiç değildir.

Biz kendi hayat amacımızda kalabilirsek, şuna bakıyor olmamız gerekir. " Ben neden bunu yaşadım?" ya da "Ben bunu sürekli olarak yaşıyorum, neden böyle bir insanla karşılaştım?"

Biraz daha öncesine gidin ve bakın. Eminim o kişi sizi üzmeden önce de hayatınızdan çıkardığınız, ona çok benzeyen başka biri yine sizi üzmüştü. Bu tesadüf olabilir mi? Ve bundan sonra aynı karakterde başka bir kişinin sizi üzecek olmasına da tesadüf diyebilir miyiz?

Tesadüf yoktur! Sadece yaşamamız gerekenler, almamız ve vermemiz gereken derslerimiz vardır.

O halde, gelin hep birlikte birkaç derin nefes alalım. Gözlerimizi kapatalım ve şöyle diyelim;

"Seni affediyorum ve tabi ki yaptıklarım için de özür diliyorum. Neden benim hayatıma girdiğini ve benim daha önce de fark etmeden yaşadığım ama anlayamadığım dersimi verebilmem için, bana tekrardan yardım ettiğini, hayatımda olma amacını anladım.

İçimde bu konuyu çözdüm ve hayatımın hiçbir döneminde böyle bir şey tekrar yaşamayacağım. Acı da olsa, yolculuğumda beni amaçlarımdan birine erdirdiğin için sana teşekkür ederim. Ve şimdi senden alacağım ders sona erdi. Özgürüm. Bundan böyle farklı dersler ve deneyimler için yollarımız ayrılıyor."

Sevgiyle,
 
 
Toplam blog
: 7
: 123
Kayıt tarihi
: 07.06.17
 
 

Nefesin mucizevi etkisiyle henüz tanışmayanlardansanız, doğru yerdesiniz! Nefes farkındalığını ge..