Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

İyi değilim bugünlerde

İyi değilim bugünlerde
 

resim alıntı


"İnsan, içi oyulmadıkça ötmeyen bir kamışa benzer."

Hz. MEVLANA

***

Yıllarca olayları da insanları da tanımaktan uzak yaşamışım. İşin kötü tarafı ise dünyayı da, insanı da, yaşanılanları da biliyorum sanmışım.

Bugün bakıyorum da bildiğim sandığım her şey, bilmediklerim olarak çıkıyor karşıma… Üstüne üstlük bir de kitaplar yazmışım.

Her yağan yağmurda hüzünlenirim ben. Her yağan yağmurda beni bırakıp da başka bir herife kocaya kaçan sevdiğim kız gelir aklıma.

Canım sıkılıyor bugünlerde ve içimden yazmak gelmiyor aslında…

Bugünlerde çok yağmur yağıyor bizim buralara. “Yağmurda aşk başkadır” diye yazmış ya şair. “Avanak Islatan Yağmurları” nda dolaşmak, ıslanmak ardından da yatağa uzanmak, yattığım yerden yağmurun yere düşen damlalarının sesinde uyumak ve yine yağmurlu bir günde ecelimle ölmek, yağmurun ardından gelen güneşin altında gömülmek...

Böyle düşünüyorum bugünlerde.

İyi güzel de, benim öbür taraf için hiçbir hazırlığım yok ki…

Yüzünü, resmini bile görmediğim İntizar’ı dinliyorum bugünlerde… Bir de Azeri Türküler dinlemeyi seviyorum. İşin aslında en beğendiğim türküler, Ege Türküleri… Makbule Kaya’dan “Hadi Gari Sen de Gel” i dinlerken duyduğum hüznü “Of aman aman burası Adıyaman / Âlem düşman kesilir seni sevdiğim zaman” sözlerinin geçtiği “Adıyaman Türküsü” nde de hissedebiliyorum.

Çarşamba günü sabahın erken saatlerinde ambulansı görünce gittim, ambulans sokaktan çıkmaya çalışırken arkadan gelen bir taksi korna çalarak ambulansı durdurdu ve ardından geçti gitti…

Ambulansı durdurarak geçip giden taksiyle birlikte Konyalı Kıymet ağabey de bu dünyadan öbür tarafa göç eyledi…

Toprağın bol, mekânın Cennet olsun Kıymet ağabey, bilirsin severdim seni ve dualarımdan başka da yapabileceğim, verebileceğim herhangi bir şey yok.

Her fani geldiği gibi yalnızca tek başına gidiyor öbür tarafa.

Yarın bir gün kesin ben de öleceğim. Günahlarımla, sevaplarımla gittiğim öbür tarafta sorgulayacaklar beni. Yaşamımdaki yaşadığım her şeyin hesabını soracaklar, biliyorum.

Ve öbür tarafta yanmaya hazır bol odunlarım var, biliyorum…

Harman yerinde dirgen sallamak öyle zor ki!

*

 

 
Toplam blog
: 74
: 1455
Kayıt tarihi
: 24.06.09
 
 

Haydanlı Eğitmen Aziz Doğan'ın oğluyum. Köyceğiz doğumluyum. Isparta Meslek Yüksek okulu muhasebe me..