Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '12

 
Kategori
Deneme
 

İyi ki doğdum!

İyi ki doğdum!
 

Bir dilek tut!


Bir yaş daha büyüdüm, bir yaş daha yaşlandım, bir yaş daha gençleştim. Bir yaş daha yakaladım hayatı. Bir yaş daha sevdim, üzüldüm, kazandım, kaybettim, mutluydum… Mutluyum!

 

Bedenim genç, ruhum ise sonsuz. Hayat zorla giydirse de bana bir beden büyük veya daha küçük giysiler sorun değil taşıyorum! Bazen yüzüme yapıştırsa sahte maskeler, biliyorum, hiç biri ben değilim onların. Hepsini yakıp yıkmak istiyorum. Ama tüm yaşanmışlıklar zorluyor işte. Öyle hayal ve vaatlerle büyüdük ki anne… Dediler ki hayatta, ne verirsen alırsın, mutluluğu elbet yakalayacaksın, seni çok seven biri gelecek sen de seveceksin. Güvenebileceğin dostların olacak. Arkandan vuranlar da. Kimi zaman yalnız bırakacaklar seni, kimi zaman sen isteyeceksin yalnızlığı bir arkadaş misali. Var olan bütün hisleri tadacaksın elbet…

 

Hayat benden çalıyor diyemem. Aksine o, bana çalışıyor. Çok şey katıyor. Her şer’ den bir hayır çıkartıyor ve beni bir savaşçı yaparak en kötüye hazırlıyor. Yok hayır! Bu hayatta iyi veya kötü diye bir şey yok. Tercihler var, seçenekler ve sonuçlar var. İyi-kötü yok. Kabullendiğimiz tabular var. Yıkmasını bilmiyorsak yaşamaya mahkûm olduğumuz. İnançlar var gölgesinde sinip kaldığımız. Kendimizce adlandırdığımız daha birçok şey…

 

Fiziksel yaşımı biliyorum. Ya ruhum, ne kadar genç?

 

Biliyorum koca bir ömür var önümde, en azından öyle olduğuna inanmak istiyorum. Kimi zaman tökezledim. Ama düştüysem kalkarım anne! Mutlu olmasını bildiğim gibi etmesini de bilirim. Benim çok sevdiğim dostlarım var, sevgileriyle gurur duyduğum. Samimiyetine inandığım, güven veren sıcacık elleri olan.

 

Hayallerim var, hayalden öte. Onlar, ne rüyalarda ne de başka bir hayatta değer bulur bunu anladım. Hayaller, ne yürekte ne de zihinde tutsak kalmalı. Ben düşlerimi yaşanmaya mahkûm ettim. Ben kendime inandım sen de inan anne.  

 

Ben büyüdüm anne! Zamanın bana kattıklarını seviyorum. Aldığım nefesi, gören gözlerimi seviyorum. Her güne uyandığımda, bana verilen zamanı tıka basa doldurmayı seviyorum. Hayatı yaşamaya değer kılan her şeyi seviyorum. Seni, onu, herkesi seviyorum… Yeni yaşımı da sevmem için her şey olması gerektiği gibi olacak, yani istediğim gibi. Düşlediğim gibi, hak ettiğim gibi! Biliyorum ki ben, umudu bende yaşattığım sürece güzellikler beni yalnız bırakmayacak.

 

İyi ki doğmuşum!

 

 

 

 
Toplam blog
: 19
: 2629
Kayıt tarihi
: 13.02.12
 
 

1988, Bursa doğumlu. En büyük tutkusu kitaplar. En büyük ihtiyacı yazmak. Hayatta bütün fikirleri..