Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '14

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

İyi ki geldin hoş geldin!

İyi ki geldin hoş geldin!
 

İnternetten alıntıdır.


Telefonumun çaldığını kaçıncıda işittim bilmiyorum da epeyce bekletmiş olduğumu "tam kapatıyordum ablam nerelerdesin?" Diyen yeğenimin kendisinden duymayı çok özlediğim ses tonundan anladım...

Nasılsın? Abla görüşemiyoruz epeydir" dedi  "iyiyim teşekkür ederim  sen nasılsın çok iyi olduğun belli de sebebi ne?" Diye sorarken kendimi suçladım. Ne hallere gelmişiz ki sorduğum sorudan utandım ve jet hızıyla, mutluluğu sorgulamadan yaşamayı ne kadar özlemişiz  diyen  iç sesimle hesaplaştım.

" Evet ablam "BİZ ÖYLE İYİYİZ ÖYLE MUTLUYUZ Kİ; HAYATIMIZDA HİÇ OLMADIĞIMIZ KADAR" dedi giderek yükselen büyük neşe dalgalarıyla, ben daha bir merakla "Çok sevindim ama bu kadar mutlu olmanızı neye borçluyuz daha fazla meraklandırma beni dedim. "BEBEĞİMİZ GELDİ ABLAM ÖNCE SENİN DUYMANI İSTEDİK DERKEN ARKADAN EŞİNİN SESİ DUYULUYORDU ABLA GEL DE BİR GÖR NUR TOPU NUR TOPU..." sözleriyle karşılıklı gülerken ağladık, ağlarken güldük çok uzun olmayan bir konuşmadan sonra yüzyüze görüşebilmek gerekiyordu devamını paylaşabilmek için dualar ederek kapattık telefonu!

Çok sevdiğim iki yeğenim akraba evliliği yaptılar ve onbeş yılı aşkın süredir evli olmalarına rağmen çocukları yoktu, denenebilecek her tıbbi yolun dışında dolandırılmalara varıncaya kadar(bunu ayrı bir yazıda anlatacağım)her yolu denemişler ve doktorun yapılabilecek hiç bir şey kalmadı demesiyle beraber kurumların kapısını çalmaya başlamışlardı. Bir kaç yıldan beri de oradan gelecek bir ses bir nefes bekliyorlardı. İkibin ondört yılını hayatlarının bayramı ilan ettiren ses gelmişti nihayet  "Beş aylık bir erkek bebek kabul ediyor musunuz?" diye  soruyordu  "Ne diyorsunuz siz? Nasıl etmem hemen geliyoruz!" dedikten sonra da gidip alıyorlar bebeği... Dilerim herkesin gönlünde eksikliğini hissettiği ne varsa acilen kavuştursun Allah,

İşte bir deniz yıldızı daha ana yurduna kavuşmuştu, dilerim karşılıklı birbirlerine hayırlı evlat ve hayırlı ana-baba olabilirler, dilerim tüm  günahsız yavrular hakettikleri sıcak ilgi ve sevgiyi bulabilecekleri yuvalara ve kendilerini özlemle bekleyen ailelere kavuşabilrler. Hoş geldin aramıza delikanlı, hoş geldin dilerim SEN de bizleri hoş bulabilirsin. İyi ki geldin. Yaşamın mutlu, ömrün uzun, hayatın aydın olsun... Cemile  

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..