Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '15

 
Kategori
İlişkiler
 

İyi ki varsınız

İyi ki varsınız
 

iyi varsınız


Sessizliğimin sesini duymayı başaranlara,

Ben başkalarını kırmadan önce beni kıranlara,

Yolcu olmadan önce beni hancı yapanlara,

Mırıltıyla konuşurken şarkı söylemeyi sevdirenlere,

Öğrenmenin yaşam boyu süreceğini gözüme sokanlara,

Yanlışlarım doğrularımdan daha fazlayken bile beni sevenlere,

Korkularımdan saklanırken, tazı gibi koşabilmemi sağlayanlara,

En doğru yol haritamı sadece benim çizebileceğime inananlara,

Göğsüme taktığım en güzel broşun vicdanım olduğunu görenlere,

Doğru nefes alabilmek için bazen yalnız kalma arzuma saygı duyanlara,

Kurak bir bahçeyim derken gözyaşlarımın yağmur bereketi olduğunu gösterenlere,

En ufak bir esintide yaprak dökerken fırtınada ayakta durabileceğimi öğretenlere,

Yanında yürüyenlerin geçip gitmesini izlemektense, onlarla beraber yürü diyenlere,

Kapı eşiklerini hiç sevmezken, önüme konulan çıtayı yükseltip oradan atlamaya zorlayanlara,

Beni koşulsuzca sevmeye devam ederken mucizelere inananlara,

Yürekten teşekkürler…

2016 yılını da birlikte geçirmek dileğiyle, iyi ki varsınız...

 
Toplam blog
: 11
: 350
Kayıt tarihi
: 11.02.15
 
 

Yazar, okur, düşünür, tartışır, ev kadını, iş kadını, anne, baba, çocuk, öğrenci... ..