Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

İzmir' linin Dikkatine!

İzmir' linin Dikkatine!
 

<ı>

24 Şubat Bostanlı toplantımız çok güzel geçmişti. Katılan arkadaşlarımız ben dahil olmak üzere çok memnun kaldık. Yeni dostlarla tanıştık bol bol sohbet ettik güldük eğlendik ve vaktin nasıl geçtiğini anlamadan akşamı ettik. Sonra da bunu ballandıra ballandıra anlattık.

Buraya kadar tamam.

Sonrasında dostlarım yorumlarıyla bu güzel güne iştirak ettiler. Yorumları okumak inanılmaz keyifli. Ama iki yorum var ki beni çok üzdü. Çok üzülmekle birlikte bundan sonrası için bir şeyler yapılması gerektiğini düşünüyorum.

alyosa

Sevgiler Esma hanım,o toplantıda olup sizlerle tanışmayı çok isterdim oysa,ilyas beyin yazısını çok geç okumuşum,artık buradan görüşelim olurmu,sonra,,,,bir dahaki toplantıda bana da haber verirseniz çok sevinirim,sevgiler size,,,

Coşkun Bozkurt

SAYIN YAZARIM
SEVGİLİ esma, iyi yapmışsınız toplanmakla. ben de izmirdeyim ama bak yeni haberim oluyor. ama ben de itiraf ediyorum "sayın yazarım" ifadesi ne anlama geliyor çok merak ediyorum. sizin toplantıda da anlaşılmamış hikmeti sanırım. çünkü bir açıklama yok .:)

<ı>

Bundan sonrası için yeni İZMİR toplantılarımız için neler yapabiliriz?

Bu yazıyı okuyan ve İzmir toplantılarına katılmak isteyen arkadaşlara bir önerim var. Katılmak isteyen ve her toplantımızdan haberdar olmak isteyen arkadaşlarımız msn adresleri olabilir telefon numaraları olabilir en azından mail adreslerini bana bildirsinler.


Bu etkinlik MB İzmir Şubesi olarak da düşünülebilir.

Olası her İzmir toplantısından haberim oluyor. Ve toplantılarımızın giderek büyümesi taraftarıyım. Hele de gelmek isteyip sadece toplantıdan haberdar olamadığı için gelemeyen arkadaşlarımızın bir sonraki toplantıda aynı akıbete uğramalarını bu şekilde önlemiş oluruz.

Herkese yine ulaşamayız bunun farkındayım yine de, ' keşke haberim olsaydı ' diyen arkadaşların sayısını en aza indireceğimize de inanıyorum.

Bu sadece bir fikir takdir sizlere kalmış. İzmir olarak örgütlenme taraftarıyım.

<ı>

Yeni toplantılarda görüşebilmek dileğiyle sevgiler

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..