Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlarını tanıyalım...

Blog yazarlarını tanıyalım...
 

Uzun süredir hazırlıklarını yaptığım bu araştırmacı ve de karıştırmacı yazımı nihayet yayına vermenin heyecanını yaşıyorum. Blog yazarları diyoruz. Kimdir bu blog yazarları? Kaça ayrılırlar? Ne düşünürler? Nasıl yaşarlar? Evet. Bu yazının sonunda tüm bu soruların cevabını bulmuş olacaksınız....Atalarımız ne demiş. "Her koyun kendi bacağından romatizma olur" demiş atalarımız ve susmamışlar eklemişler "Bülbülü altın kafese koymuşlar, 'Ya salak mısınız siz? Bu mecaz anlamında bir atasözü. Çıkarın lan beni buradan' demiş." Şimdi bunun konuyla ne alakası var diyeceksiniz. Araştırıyorum. Bir alakası var mı ben de merak ediyorum. ...Efendim neyse. Şimdi gelelim blog yazarlarının tanıtımına. Önce blog yazarlarımızın türlerini tanıyalım. Buyurun.

ASABİ BLOG YAZARI: Bu tür, okuduğu blogları didik didik ederek blog yazarını haşlayacak bir nokta arar. Veee genelde yorumlarına, "Okuduklarıma inanamadım" ya da "Hayretler içindeyim" gibi cümlelerle başlar. Bunlar fırça öncesi hazırlık cümleleridir. ARTÇI BLOG YAZARI: Bu çok tembel bir türdür. Doğru dürüst blog okumaz. Yukarıdaki Asabi Blog Yazarı türünü takip eder. Onun yakaladığı kurbanlara hemen onun ardından fırça atar. Asabi Blog Yazarı türüne, "Vallahi bende okuduklarıma inanamadım.", "Ay ben de hayretler içindeyim." gibi yorumlarla destek verir.OTLAKÇI BLOG YAZARI: Bu tür, orijinal blog yazamaz. Yazılmış orijinal blogların ardından o blogla ilgili ikinci bir blog yazar. Orijinal bloğun okurlarının bir kısmını kapar. Onlardan yorum alır.

KARİZMA BLOG YAZARI: Sayfasında 'hakkımda' bölümünde bir sürü ünvan bulunan bir türdür. Örnek olarak kendimi verebilirim, "Gazeteci, yazar, pazarcı, art direktör, traktör tamircisi, domates üreticisi, domates salçası, çiftçi, tekçi, şovalye, klavye, kavalye, editör, senatör v.s."Çok yönlü bu blog yazarı türü hemen hemen her halttan anlar. Bu türün en önemli özelliği gerçek hayatta bir halt olmamasıdır. Kendimden biliyorum.AMA'CI BLOG YAZARI: Bu türü hemen yorumlarındaki "ama"lardan yakalayabilirsiniz. Okuduğu blog ne olursa olsun o "ama" deyip kılçık atacak bir şey bulur. "Yazınız çok güzel ama ah o imla hataları", "Çok beğendiim ama sonunu keşke başka türlü bağlasaydınız." Bu türün yorumlarına cevap vermek çok tehlikelidir. Anında "Ama" diye başlayan bir yeni yorum yazarlar size. Cevap verdiğinize pişman olursunuz.

GİDİCİ BLOG YAZARLARI: Bu tür kafayı blogdan gitmeye takmıştır. Fakat bir türlü gidememektedir de. Gitmekle kalmak arasında kalmıştır. Sürekli blogdan gitmekle ilgili bloglar yazar. Kendi halindeki blog yazarlarını da, "Ulan bende mi gitsem" psikolojisine sokar. Kendi halindeki blog yazarı gaza gelip blogdan gider. Gidici Blog Yazarı kovsan da gitmez.ÖLDÜRÜCÜ YORUMCU BLOG YAZARI: Bugün tanıyacağımız son tür olan Öldürücü Yorumcu Blog Yazarı'nın en önemli özelliği yorum yaptığı blogdan daha uzun yorum yazarak blog yazarını bunalıma sokmasıdır. Bu türün yorumlarına cevap vermek mümkün değildir çünkü yorumunu okuduğunuzda tüm hayatınız değişir. Yazdığı yorum sizin bloğunuzla ilgili değildir. Sizi alır bambaşka bir yere götürür ve kimlik bunalımına girersiniz. Bu türün kurbanı blog yazarlarının öldürücü yorum sonrası bir iki ay kendine gelemediği ve blog yazamadığı gözlenmiştir. To be contuned. Tövbe tövbe... Devam edecek...
 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..