Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Kadının kalbine giriş sınavı

Kadının kalbine giriş sınavı
 

İlişkilerde sınav olur mu demeyin. Oluyor. Bir filmde duymuştum, "Ayakkabılar kadının erkekte baktığı ikinci şeymiş." Birincisi ne derseniz? Onu çözemedim henüz. Bendeniz kadınların kalbine girme konusunda son derece beceriksizim. Bu yazıda kendi beceriksizliklerimi anlatacağım sınava girecek arkadaşlara....Kadınlar bir defa romantik erkekleri sevmiyorlar. Siz bakmayın "Kadın duygusaldır" diyenlere. Ben denedim olmadı. Bir keresinde buluştuğum bayan arkadaşa böyle loş ışıklı bir barda çiçek jesti yapmıştım. Başından aşağıya gül yaprakları döktürmüştüm. Garsonun sakarlığı tabii benim suçum değildi. Yaprakların bulunduğu gümüş tepsiyi kızın başına düşürdü beceriksiz herif. Kız acile kaldırılırken bendenizde acilen toz olmuştum. ...Kadınların kalbine pahalı hediyelerle girmek de mümkün değil.

Ben onu da denedim. Belki seçimim yanlıştı bilmiyorum. Kışın tam ortasıydı. Domates zam rekortmeni olmuştu. Çok pahalıydı. Bir arkadaşımda "Ona pahalı şeyler al" demişti. İlk kez bir ilişkimde domatesle kovalandım. ...Efendim bir başka arkadaş da bana, "Kardeşim öyle süklüm püklüm olmayacaksın. Atak olacaksın. Kadınlar atak erkekleri sever. Buluşacaksın ve en kısa yoldan onu yatağa atacaksın" demişti. Bunu da uygulamaya çalıştım. Yeni tanıştığım bir kızı ilk buluşma için yatak odama davet ettim. Teklifim esnasında ayıptır söylemesi kız şişeden kola içiyordu. Şimdi tabii elinde hazır şişe varken şişeyle kafama vurdu. Talihsizliğim ilk vuruşta şişeniin kırılmamasıydı. İkinci kez denedi. Şişe de kafam da kırıldı....

Tabii yılmayacaksın. Hani bendeniz de insanım. Erkeğim. Bir kadının kalbine girmek istiyorum. Tabii bu işler, "Ben şöyle bir girip bakıp çıkacağım" şeklinde de olmuyor. ...Efendim bir başka arkadaşımız bana, "Oğlum aklını başına topla. Kadınlar güven duymak ister. Kullanıp bırakmandan korkar. Evlenme teklif edeceksin direk. Ciddiyetini ortaya koyacaksın" dedi. Haklıydı tabii. Bendeniz yeni girdiğim bir işyerindeki parantez, (Bendenizin tüm işyeri anıları yeni girdiğim bir işyeri diye başlar. Çünkü hiçbir işyerinde eskiyememiş kovulmuşumdur) her neyse yeni girdiğim işyerinde müdire hanımı gözüme kestirmiştim. Kendisine yaklaştım ve ardı ardına iki soru sordum. "Hanımefendi bana saati söyleyebilir misiniz? Eeee bir sorum daha var benimle evlenir misiniz?" Müdire hanım soruma cevap vermedi. Cevabı hemen yan masadaki satış müdürü Hamza bey verdi. Meğer efendim Hamza bunun kocasıymış. Alçaklar işten kovdukları yetmiyormuş gibi Hamza'nın sırtımda parçaladığı sehpanın parasını da istediler benden. ...Bir başka arkadaşımız, "Kardeşim kadınlar eğlenceli erkek seviyor. Şaka yapacaksın" demişti... Yaptık. Yine yeni tanıdığımız bir bayan arkadaşımıza bir şaka yaptık. İş garanti olsun diye eşek şakası yaptık. Şakanın hakkını verebilmek adına eşek şakasında malzeme olarak eşek kullandık.

Bir gece yarısı kızın yatak odasına eşek soktuk. Kız uyanacak ve ona sürpriz olacaktı. Talihsizliğimiz kızdan önce babasının uyanması oldu. Eşeği kızın babası gördü ve bendenizi eşek sudan gelene kadar dövdü....Ben ne yaptımsa bir türlü kadınların kalbini açacak o anahtarı bulamadım. Kadınlar gerçekten çok farklı. Her biri ayrı bir dünya. Ortak özellikleri beni sevmiyor oluşları... Bendeniz sonuç olarak kadınların kalbine nasıl girilir bilemiyorum. Ama övünmek gibi olmasın nasıl girilmez o konuda uzmanım. ...Neyse mevzuyu kapatıyorum. Bir bayan arkadaşla buluşacağım. Son şansım bu. Tüyo aldım. Kız sürekli belgesel seyrediyormuş. Hayvanları çok seviyormuş. Parkta buluşacağız. Ağacın arkasına saklanıp ayı kılığında üstüne atlayacağım. Bana şans dileyin.
 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..