Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

İzmir Kitap Fuarı

İzmir Kitap Fuarı
 

Salih Arıkan


Yarın Kitap Fuarı başlayacak dileyen arkadaşlarla birlikte gidebiliriz. Yine kitaplara dokunacağım. Sesli kitap e-kitap yâda braill yazı olmadıkları için okuyamayacağım. Ama kitaplara dokunmak okşamak sayfalarını çevirmek koklamak bile güzel.

Ben de ne yapacağım Tarık Tufanı görürsem kucaklayacağım değerli abimi görmek beni sevindirecek Doğan Cüceloğluyla küçük bir sohbet. Ve vazgeçilmezim Konferans salonlarında konferansları dinlemek ve oradakilerle sohbet etmek. Kalabalıkta bana eşlik eden olursa belki şöyle bir kitap listelerine bakmak güzel olur. Büyük ihtimalle tek başıma olurum. Konferansları dinlemek güzel olur.

Bu sene sanki biraz daha çeşitlilik var. Farklı siyasi yelpazelerden yazarlarımız var. Bence Kitap Fuarına İzmirde'kiler mutlaka gitsin.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..