Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

15 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

İzmirli blog arkadaşlarım nerelerdeydiniz?

İzmirli blog arkadaşlarım nerelerdeydiniz?
 

Bulamadım sizi


Merhabalar,

Bugün sabahtan çok keyifliydim, çünkü sevgili Blog arkadaşım Esma Kahramanın kızlar ağası hanında Şükrünün yerinde kahve içmek üzere buluşup tanışacak ve görüşecektik, ne güzel.

Saat 8.00 da kalktım, sabah kahvaltımızı yaptık sevgili ablamla, sonra ben hazırlanıp yola çıktım, çünkü bizim evimiz İzmir konağa kadar 40 kilometreydi ve tam 1 saat 15 dakika otobüs yolculuğu sürüyordu.

Bunun için evden erken çıkmıştım, uzun bir otobüs yolculuğumdan sonra saat tam 13.00 de otobüsten inmiştim.

Kızlar ağası tarafına heyecanla yürüdüm, etrafını gezindim, sonra iç kısımlarına bir göz attım veeeeeeeee Şükrünün yeri'ni bulmuştum, baktım kimse yok, oturanlar arasında bayanlar yok, neyse ben hemen ilişiverdim bir sandalyeye, garson geldi, 'Birşey içer misiniz hanfendi? diye sorunca, ben arkdaşlarımı beklediğimi
onlar gelince birşeyler içebileceğimi söyledim.

Garson buradamı buluşacaksınız deyince evet, şükrünün yeri burası değil mi? diye sordum okuduğum halde, garson bana 'Hanfendi şükrünün yeri bu çevrede 3 tane var, siz acaba hangisinde buluşacaksınız deyince, ben şaşırdım, nasıl yani? diyebildim.

Garson az ileride bir tane daha şükrünün yeri var dedi ve yönünü gösterdi, ben hemen kalkıp o yöne yürüdüm, baktım orada da bir tane şükrünün yeri var, orada iki üç tüne bayan oturuyorlardı, hemen bayanların yanına gidip 'af edersiniz siz Milliyet Blog arkadaşlarından mısınız? diyesorunca, bayanlar gülümseyerek Hayır,
cevabını verdiler şaşırdım tabi, iki masa ileridede dört bayan oturuyordu, onlara da gidip sordum, siz MB den arkadaşlarındanmısınız diye onlarda hayır deyince iyice şaşırdım.

Tekrar oradaki garsona sordum burada başka şükrünün yeri varmı acaba? Ben arkadaşlarımla şükrünün yerinde buluşacaktım da, deyince, garson, yine başka bir yön göstererek Şükrünün yeri orada da var, bir de oraya bakın isterseniz dedi.

Hemen o yöne gittim ve orada oturan bayan arkadaşlara yine sordum aynı soruyu, ama onlarda gülümseyerek MB den olmadıklarını ama bizim yanımızda bekleyebilirsiniz dedi.

Oturdum hanımların yanında ve Asma hanımın blogda yazmış olduğu ilk cep telefonunu aradım hemen, cep telefonondan aldığım yanıt, bu numara kullanılmıyor oldu, şaşırdım, hay ALLAH deyip, öbür cep telefonunu çevirdim, çaldı, bir bey aradı, ben hemen sordum beyefendi ef edersiniz ben Esma hanımla konuşacaktım
dedim, beyefendi aynen şu cevabı verdi, Hanımefendi bu cep numarası benim numaram. Bugün sabahtan beri siz 5 inci kişisiniz bana Esma hanımı
soran deyince, ben çok utandım ve af dileyip kapattım telefonu, şaşkınlığım iyice arttı.

Tekrar kalktım diğer şükrünün yerine gittim beklemeye başladım ama ortalıklarda ne Esma hanım, ne Şükriye hanım vardı, hiç kimseyi bulamadım, zaten hiç birini tanımıyordum ki, oradatüm oturanlara da tekrar soramadım artık utandım, çok üzülerek oradan uzaklaşmak zorunda kaldım.

Çok üzüldüm gerçekten neredeydi benim blog arkadaşlarım?

Şükrünün yeri ama hangi şükrünün yeri? Üç tane var hangisindesiniz?
Blog arkadaşlarım bir yerlerde toplanınca, oranın garsonuna durumu bildirmediniz mi? diğer arkadaşlarımızda gelecek onları bekliyoruz diye, ve ya oturduğunuz masaya büyükçe bir yazıyla Milliyet Blog toplantısı yazılamazmıydı?

Sizi öğle daha kolay bulabilirdim, sizlerle görüşememenin vermiş olduğu üzüntüyle, Konak vapur iskelesine doğru yol aldım ve hemen Karşıyaka vapuruna bindim, ancak deniz havasında kendime gelebilirdim çünkü, öğle de oldu.

Biraz kendime geldim, vapurdan indim, karşıyaka çarşısını dolaştım biraz, yolda bir arkadaşımla karşılaştım, onunla biryerlere gidip oturduk olanları ona anlattım, sinirim biraz geçti.

Sonra evimi geldim ve olanları ablamla paylaştım.

Şimdi soruyorum?

Sevgili blog arkadaşım Esma Kahraman, siz kahvenizi içtiniz mi, şükrünün yerinde?
Vallahi meraktan soruyorum, çünkü ben sizi bulamadım eğer orada iseniz,
Eğer orada değilseniz, umarım sizlere kötü birşey olmamıştır, sağlığınız sıhhatiniz yerindedir.

Beni bu konuda bilgilendirirseniz çok sevinirim, ayrıca
Bu konu hakkında bilgisi olanlarında bilgilerine ihtiyacım var,
İlgilenip cevap yazacak olanlara şimdiden sonsuz teşekkürler,
Blog arkadaşlarıma ne oldu?
Merakla cevapları bekliyorum,
Sevgiler hepinize, , , , ,

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...