Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

İzmirli blog yazarlarının dikkatine

İzmirli blog yazarlarının dikkatine
 

Yani sabretmenin de bir sınırı var! İnsan taş olsa çatlar! Kendi kendime, "Sen karışma aptal oğlum, dertli başına dertler alma" diyorum ama bir de bana sorun işte. İçim yanıyor içim! Hele şu son "Eymir" toplantısı beni iyice zıvanadan çıkardı(Bakın yine sinirlendim işte)...

Ama bravo Pirmete Bey'e, sevgili Akdenizli'ye ve Osmaniyeli kızlara(Fulya ve Hoşseda)... Şöyle veya böyle, az veya çok gerçekleştirdiler işte Eymir buluşmasını. Bu sene otuz kişi, gelecek sene üç yüz kişi, neden olmasın?

Galerilerine bakıp bakıp iç çekiyorum. Uyuyup uçağı kaçırmasaydım ben de (Teee Alamanyalardan) katılacaktım bu toplantıya, kısmet işte, olmadı.

195 mevcutlu İzmirli blog yazarlarına bakıyorum da, şaşırıp kalıyorum. Hareket yok, icraat yok! "Biz de bir blok yazarları buluşması yapalım gari" demiyorlar. Her şeyi devletten, pardon, Milliyet gazetesinden bekliyorlar.

Şeytan diyor, atla uçağa ve git İzmir'e... Belediye başkanından başla, Milliyet İzmir bürosundan çık! Bi güzel organize et şu buluşmayı. Sponsor bile bulurum Valla. Ama işten güçten vakit bulamıyorum ki.

Oysa ne güzel olurdu değil mi, böyle bir buluşma? Akın akın gelirdi diğer illerdeki blok yazarları... Mesela 9 Eylül'de. Mesela işte... Güzel şehrimizi görürlerdi... Fuarımızı, artık mok kokmayan Kordon'umuzu ve mavi Ege'mizi. Onları teleferiğimize bile çıkarırdık yani... İzmir'in beton yığını haline geldiğini görürlerdi en azından.

Ama yok işte!

Şair Deniz kardeşimiz(Üç Nokta) fırsatını buldu mu atar da atar, "İzmir'in denizi kız, kızı deniz kokar" diye...

Sevim Özkan Hanım bir şarkı mırıldanır "Karşıyaka İzmir'in gülü" diye.

İlyas Bayram Bey methiyeler düzer İzmir'e dair.

Ya Tijal Hanım'a ne demeli? İzmir'e aşıkmış bir de.

Kitapçı Nuray Hanım'dan da ses seda yok bu konuda.

Pelin Kalyoncu Hanım "Asansör'ü" övüp dursun, neye yarar gösteremedikten sonra.

Ersen Gürpınar Bey Blok kralı ama şehrine faydası yok! Çekilmiş komutan konağına...

Tansel S. Çam Bey İzmir'in yağmurlarını övüp durur ama ne fayda?

Laf açılınca "Benim şehrim pırlantadır pırlanta" diyen Alev Meisel Hanım'a ne demeli peki(Ablam olur kendisi, övünmek gibi olmasın)?

İnsan üzülüyor işte... Kuru kuruya sevmek ne işe yarar? Hareket yok, icraat yok. Bakıyorum da "İzmirliyiz" diye övünmek gırla ama İzmir için bir şeyler yapalım diyen yok!

Ama isimlerini yazdım bir kenera ben İzmirli blok yazarlarının. Yeri gelince taşı gediğine koyacağım yani. Benden kurtulamazlar. Bu organizasyon ya gerçekleşecek ye da gerçekleşecek! İşte o kadar!

Sizlere sesleniyorum...

Papatyasultan, Foryou, Saydın 35, Pelin Kalyoncu, Tansel S. Çam, şair Kuşkayası ve şair Üç Nokta, Ahmet Fuat Eren, Enfal Törün, İsmail Keleş, Nuray, Beyhan Biçkin Kozanoğlu, Seda, Muzaffer Cellek, Epos, Melda, Ersen Gürpınar, Tijal, Mustafa Mumcu, İlyas Bayram, Yağmur, Ersan Erçelik, Pınar Kusmus, Alahattin Öztekin, Y.Yıldız, Sevim Özkan, İbrahim Ormancı, Doğa, Üç Nokta, drgayemm, Zuhal, Ahmet Üstündağ, Yiğit Aka, Üzeyir k. burgutex, NajElda, Erol Aslan(şair) İclal Özer Kula, ay-canzmır, İzmir Mavilim, Mehmet Sağlam Firuzan Kök...

Ve sevgili ablam Alev Meisel Hanım...

El ele vererek öyle bir buluşma tertipleyelim ki, millet de şaşırıp kalsın işte. "Helal olsun şu İzmirlilere" desinler.

Bu projenin fikir babası olarak bir beklentim yok! Doğduğum şehre bir vefa borcum var, o kadar. Topu topu üç yazarı olan Osmaniyeliler bile buluşma tertip edecekler, benden söylemesi.

Nacizane sayfam sizlerin hizmetindedir. Ben yazı yazmasam da olur, yeter ki bu konudaki görüşlerinizi yansıtın işte. Önemli olan ilk adımı atmaktır. Kendim için bir şey istiyorsam namerdim Valla.

Sizlere sesleniyorum sevgili İzmirliler:

Haydin gari!

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..