Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Joseph ve çılgın planlarım

Joseph ve çılgın planlarım
 

En iyisi onu bir kutuya koyup şehrin meydanında bırakmak. Erkan bir kaç gün ağlar ama sonra unutur. Hem Kızılay'da kedisever sayısı çoktur. Biri alır evine götürür herhalde. Hani şu kedi köpek görünce "Ayyy canım canım ne şirin şeysin sen, hanimiş hanimiş" diyen sıfır beden kızlar var ya onlardan biri alır. Değil mi canm? (Vicdan rahatlatma yöntemi) Hem Erkan'ın evindekinden daha rahat olur. O sıfır beden kızlar sevimli yavrucağa kazaklar örerler. Şımartırlar onu. (Eh baya bi rahatladı vicdanım)

Evet şimdi bir kutu bulmam lazım. Bakkal Ahmet Efendi'de bu sevimli yavrucağı paketleyecek bir ayçiçek yağı kutusu mutlaka vardır. Hadi bakalım Yiğit Efendi şimdi paşa paşa git Ahmet Efendi'ye "Abi bana bi kutu lazım" de. Ahmet Efendi sana büyük ihtimalle "Hayırdır Yiğit Bey Oğlum taşınıyor musun?" diye soracaktır. O zaman ona derim ki: "Yok Ahmet Efendi Amca ben değil kedi taşınıyor." tabi böyle demeyeceğim. O zaman ona derim ki: "eski çoraplarımı hep biriktiririm de. Onları koayacam." Ahmet Efendi inanmayacak büyük bir ihtimalle. Hatta beni polise bile "bu herif bir işler çeviriyor" diye şikayet edebilir. Amaaaan altı üstü bi kutu. Ahmet Efendinin başka işi yok da benle mi ilgilenecek.

E peki kediyi kutuya nasıl koyacam. Erkan görmeden yapmalı bu işi. Erkanın anahtarını çalmam lazım. Filmlerde ne yapıyorlardı? Muma anahtarı basıp kopyalıyorlardı. E ben de öyle yaparım. İyi de anahtarcı anlarsa. E mumu adama götürecez. Evet o da beni polise ihbar edebilir. Neyse canım fazladan 20 ytl veririm sus payı olarak. Tamam bu sorunu da hallettik. Hadi bakalım Yiğit efendi.

Aslında geldiğinde pek şirindi yavrucak. Beyaz beyaz tüyleri ile pamuk şekeri gibiydi. Ama büyüyünce bir felakete dönüştü. Artık Erkan'ın evinde yediğim yemekler bana haram oldu. Tabağımın kenarındaki beyaz tüyler hiç de sevimli gelmemeye başladı. Ben yemek yapmayı bilmiyorum. Erkan biliyor. E her gün dışarda da yiyemem. Evli de değilim üstüne üstlük evliliğe karşıyım. Annem de çok uzakta. E Erkan'ın mutfağından başka şansım yok. İyi ama kedi var. O yüzden bu kediden kurtulmam lazım.

Şimdi Erkan'a uğradım. Planımın anahtar bölümünü gerçekleştirmek için. Joseph hastaydı. Joseph kedinin adı. Bana öyle bir baktı ki sanki onun için yaptığım planları anlamış gibi gözlerim doldu. İnsanlığımdan utandım. Tüm planı iptal edip Joseph'i kucağıma alıp sarılarak ağladım. Erkan boş boş baktı yüzüme bir anlam veremedi. Bana "Joseph'i bu kadar sevdiğini bilmiyordum.Hatta onun ölmesini istediğini sanıyordum" dedi. ağlamaktan cevap veremedim. Artık Joseph'le iyi geçinmeye karar verdim. Tabağımdan çıkan beyaz tüylerine rağmen.

 
Toplam blog
: 6
: 489
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

1971 yılı Malatya doğumluyum. Ama Malatya'yı sadece haritada gördüm. Bu da birşey tabii. Haritada ba..