Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

Blog yemin törenim

Blog yemin törenim
 

Aslında tüm blogculara Milliyet Bloga girdiği anda bu yemin ettirilmeli. Şimdi sizlere kendi yemin törenimi sunuyorum.

1-Milliyet Blogdaki tüm hanımefendileri kız kardeşim tüm beyefendileri erkek kardeşim olarak göreceğime,

2-İmla kurallarına dikkat edeceğime,

3-Yazdığım bloglarda hiç bir blog yazarı kardeşime saldırmayacağıma,

4-Aşk meşk blogları yazmayacağıma (özellikle acılı olan)

5-Her zaman pür neşe olacağıma,

6-Sulu göz arkadaşlara bir omuz olacağıma,

7-Bloglardaki yarı çıplak fotoğraflara bakmayacağıma,

8-Bloglarımda yarı çıplak fotoğraf kullanmayacağıma,

9-Eğer çıplak fotoğraf kullanmak zorunda kalırsam kendi fotoğrafımı kullanacağıma,

10-Günde 10 blog yerine tek blog yazacağıma (Bakıyorum da bazı arkadaşlar yemeyip içmeyip yazıyorlar. Heeey maaşallah)

11-Reyting toplamak için kimseye sataşmayacağıma,

12-Bana yorum yazan arkadaşlarımın en az bir bloguna yorum yazacağıma,

13-Mesaj gönderenlerin mesaj hanesine en az 1 mesajımın düşeceğine,

14-Beni okuyup yorum yazan arkadaşlarıma saygı, sevgi ve minnetle cevap yazacağıma,

15-Adım gibi yiğitçe yazılar yazıp yazdıklarımı sonuna kadar savunacağıma,

16-Milliyet blogda küçüklerime iyi bir abi büyüklerime terbiyeli bir kardeş olacağıma,

17-İlla yazacağım diye saçmalamayacağıma,

18-Kimseye kin gütmeyeceğime kan davası yürütmeyeceğime,

19-Blog yazarı arkadaşlarımın yaralarına merhem olacağıma,

20-Bana tokat atanlara gül uzatacağıma,

şerefim ve namusum üzerine and içerim.
 
Toplam blog
: 6
: 489
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

1971 yılı Malatya doğumluyum. Ama Malatya'yı sadece haritada gördüm. Bu da birşey tabii. Haritada ba..