Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
388
 

İşte beklenen adam geldi

İşte beklenen adam geldi
 

Uzun zamandır bugünü bekliyordum. Nihayet yeteneklerimi ortaya koyabileceğim bir alan buldum kendime. Evet, bugünden itibaren sizleri muteşem yazılarımla uzak diyarlara alıp götüreceğim. (O kadar da kendime güveniyorum yani.)

Ya Allah Bismillah diyerek ilk yazımı sizlere takdim ediyorum ve size garanti veriyorum ki bir daha benden ayrılamayacaksınız. (Yahu bu müthiş güven sonucu bir de çuvallamayalım? Sevgili Milliyet Blog okur ve yazarları bu garibi yarı yolda bırakmayın. Hem insanlık öldü mü canım?) Aferin. Yanımda olduğunuzu şimdiden hissedebiliyorum iyi ve tatlı insanlar. (Yalakalığı biraz abarttım galiba. Hoşgörün çok heycanlıyım)

Eveeeet geldik ilk yazının sonuna. Efendim? Çok mu kısa oldu? Merak etmeyin size daha ne destanlar yazacağım. Hepinizi gözlerinden öpüyor, sizleri bana destek olurken görme hayaliyle yanıp tutuşuyorum.

Hadi eyvallah.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Hani destanlar yazacaktın? girmiş 3 tane blog. Sen çabuk bıkıyorsun.Önce söz verip sonra sallıyorsun. Burcun ne senin Balık falan mı?

Kwan Yin 
 29.09.2007 16:56
Cevap :
Yav Vallahi billahi yazacam. Sallanmıyorum da zaman yetmiyo. Aman sen de ne sabırsızsın :-) Aslan gibi burcum var ne balığı yaaa  30.09.2007 13:21
 

Ben sondan geriye doğru okudum yazılarını. Fena gitmiyorsun diyebilirim. Hoş, ben "blog yazarı" olarak bu değerlendirmeyi yapacak yetkinlikte değilim ama, neyse!.. Hoş geldin aramıza! Sevgiyle...

habişş 
 17.09.2007 13:55
Cevap :
Sağol Habişş :-) Ben bu destekle bu blogun en iyi yazarı olmaz mıyım yahu:-)  17.09.2007 19:12
 

başarının yolu kendine güvenmekten geçer...hadi bakalım göster kendini,gözüm üzerinde olacak...

hayat güzeldir 
 29.08.2007 16:05
Cevap :
Şükür kavuşturana Şükrüye :-) Başaracağım sen hiç merak etme. Kararlıyım 1 numara olacağım :-)  29.08.2007 17:39
 

Ve görcez:)) Hadi bakalım hayırlısı. Hoş geldiniz.

Ayrıntıda gezinmek 
 29.08.2007 13:07
Cevap :
Demek ayrıntıda gezinmekten fırsat bulup beni okudunuz :-) Ben de sizi ayrıntılı bir şekilde okuyacağım. Hoşbulduk :-)  29.08.2007 17:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 6
Toplam yorum
: 87
Toplam mesaj
: 10
Ort. okunma sayısı
: 488
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

1971 yılı Malatya doğumluyum. Ama Malatya'yı sadece haritada gördüm. Bu da birşey tabii. Haritada ba..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster