Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Blog
 

İşte beklenen adam geldi

İşte beklenen adam geldi
 

Uzun zamandır bugünü bekliyordum. Nihayet yeteneklerimi ortaya koyabileceğim bir alan buldum kendime. Evet, bugünden itibaren sizleri muteşem yazılarımla uzak diyarlara alıp götüreceğim. (O kadar da kendime güveniyorum yani.)

Ya Allah Bismillah diyerek ilk yazımı sizlere takdim ediyorum ve size garanti veriyorum ki bir daha benden ayrılamayacaksınız. (Yahu bu müthiş güven sonucu bir de çuvallamayalım? Sevgili Milliyet Blog okur ve yazarları bu garibi yarı yolda bırakmayın. Hem insanlık öldü mü canım?) Aferin. Yanımda olduğunuzu şimdiden hissedebiliyorum iyi ve tatlı insanlar. (Yalakalığı biraz abarttım galiba. Hoşgörün çok heycanlıyım)

Eveeeet geldik ilk yazının sonuna. Efendim? Çok mu kısa oldu? Merak etmeyin size daha ne destanlar yazacağım. Hepinizi gözlerinden öpüyor, sizleri bana destek olurken görme hayaliyle yanıp tutuşuyorum.

Hadi eyvallah.
 
Toplam blog
: 6
: 489
Kayıt tarihi
: 26.08.07
 
 

1971 yılı Malatya doğumluyum. Ama Malatya'yı sadece haritada gördüm. Bu da birşey tabii. Haritada ba..