Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Kabahat

Ben masaldaki yalan sen bir varmış bir yokmuş
Masal anlatanda mı yalanda mı kabahat
Yüreğinin yanında yılanlar yuva yapmış
Yüreğinde mi yoksa yılanda mı kabahat

Elinin tersi ile elimi öte ittin
Elden farkınmı var ki el gibi çekip gittin
Yoldun gonca gülleri bahçeyi talan ettin
Goncanın harında mı yolanda mı kabahat

Gecelerde dinleyip seherlerde duyduğum
Göz yaşımdan toplayıp inci gibi saydığım
Sen gayibteki umut aramazken bulduğum
Gayibten gelende mi bulanda mı kabahat

Yine gam şarabını içtim sarhoşum yine
Dilimde bir sonbahar nameler hüzün yine
Hazan sarısı gibi soldum ya sebebine
Hüznü getirende mi solanda mı kabahat

Ben sevdayı sürüyen çağıldayan nehirdim
Sen su görmemiş kurak önüme çıkıverdin
Gönlünün kadehine korkmadan doluverdim
Kadeh uzatanda mı dolanda mı kabahat

Kalbim seni ne aşktan nede haktan diledi
Ne gel yüzün göreyim ne gözüme bak dedi
Bir selam verdim diye ruhum bin borç ödedi
Selamı verende mi alanda mı kabahat

Gel bereatimiz için bir mahkeme kuralım
Ne sen konuş ne de ben ol Hakime soralım
Şöyle en adilinden bir karara varalım
Görelim gidende mi kalanda mı kabahat.

AYNACI    8 KASIM 2012 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..