Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kabak tatlısı

Kabak tatlısı
 

Kabak felisi, kabak tatlısı... Annemler kabak getirmişler, bol bol pişiriyorum. Bu aralar kabaktan gidiyoruz. Efendim, kabak tadı vermeden bir tatlıyla bitirelim bu kabak serisini.

Malzemeler
Bir büyük boy teflon tencere
1 kilo balkabağı (en meşhuru Of kabağı, demiştim daha önce)
3 su bardağı toz şeker
Akşamdan kabağı doğrayıp, yıkayalım. Tencereye dizelim. Şekeri kabakların üzerine serpelim. Bir gece bekletelim.

Günaydın! Hadi çabuk olun. Kabaklar akşamdan beri bekliyorlar. Harlı ateşte ; kaynayıp, köpürene kadar kabakları pişirelim. Altını kısalım, kabaklar şerbeti çekene kadar biraz daha pişsin. Servis tabağına alıp; dövülmüş fındık veya ceviz ile süsleyelim. Kahvaltı sonrası kabak tatlınız hazır.

Afiyet olsun. Hadi buna yorum yazın.:)))

 
Toplam blog
: 78
: 2343
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

Unlarla uğraşmayı seviyorum; unutturuyor bana üzüldüğüm şeyleri. Mutfak aşkımın en kötü tarafı, işim..