Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '18

 
Kategori
Eğitim
 

Kabartma Kitapların Basımı Gecikecek

Kabartma Kitapların Basımı Gecikecek
 

Salih Arıkan


Bu gün Mail gurubunda kabartma kitapların basımının gecikeceği bilgisini aldım. Bunun üzerine.0312 866 42 08 dahili hat 155’den Ders araçları merkezindeki yetkiliyle görüştüm ve maalesef kitapların bir ay önce yetişemeyeceği söylendi.

Engelliler kanununda yapılan değişiklikle görmeyenlerin ders kitapları ders araçları merkezi tarafından basılır ve gönderilir yani kitapları Bakanlık basacak, ama bu yıl kitapların basımı bir ay gecikecek. Haftaya okullar açılacak. Kitaplar en az bir ay önce basılamayacaksa bu öğrenci dersine nasıl çalışacak. Bir de posta sürecini de göz önünde bulundurduğumuzda ara sınavlara görme engelliler yetişemeyecekler mi bu olayın araştırılmasını ve sorunun kaynağı neyse acilen giderilmeli.

Bakanlık işimi hızlandırır özel şirketlerden hizmet mi satın alır ne yapar bilemem vaktinde görme engellilerin kitapları elinde olmalı. Öncelikle görme engelli çocuğu olan aileleri yetkili sendikaları ve tüm Kamuoyunu meseleyi takip ederek çözüme katkı sunmasını bekliyoruz.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..