Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kaddafi düştü!

Kaddafi sonunda düştü!

Sevinmediysem ne olayım!

Az mı küflü Marlborolarını içmiştim!

Çad sınırına yakın bir yerdeydik. Kasabanın bakkalında Mısır'ın Kleopatra sigarasıyla Marlboro satılıyor. Arkadaşlara bir kaç kez Marlboro aldım içemediler.

"Sen bize başka sigara getir Abi! Bu hem küflü hem de çabuk bitiyor!" Dediler!

Mısır sigarası bizim Maltepe gibiydi. Aynı hacimli silindire iki misli tütün doldurmuşlardı! Saniyede sönüyordu!

Arkadaşlar seramik yaparken iyi oluyordu! Bir sigara bir saatte bitiyordu!

Ben küflü Marlboroya devam ettim. Kağıdı yer yer yeşillenmiş olurdu!

Hep bu Kaddafinin yüzünden!

Verseydi bunlara bir fabrika arazisi, millet taze taze Marlboro içseydi olmaz mıydı?

Olmaz olur muydu?

Belki de ben yarın öbür gün sırf bu nedenle kanser olacağım!

İki ayda tam altmış paket sigara içmişim hem de!

Kısmet olur da bir daha gidersem küfsüz Marlboro içeceğim. GDO'lu mısır çerezi yiyeceğim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..